Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг Звягельської міської ради за жовтень 2025 року

4 Листопада 2025, 14:33

Центр надання адміністративних послуг Звягельської міської ради інформує:

За період роботи з 1 по 31 жовтня 2025 року у ЦНАП Звягельської міської ради було надано 4000 адміністративних послуг та 1867 консультацій з питань отримання адміністративних послуг.

Послуги виконавчих органів міської ради:

  • Управління містобудування, архітектури та земельних відносин – 183;

  • Управління житлово-комунального господарства та екології – 7;

  • Видача та продовження дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї – 32;

  • Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують житла для тимчасового проживання – 4.

Послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади (у межах делегованих повноважень):

  • Відділ державної реєстрації ЦНАП міської ради – 554;

  • Відділ ведення реєстру територіальної громади – 2296.

Послуги Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ):

  • Реєстрація громадських об’єднань та внесення змін до відомостей про них – 1;

  • Комплексна послуга «ЄМалятко»9.

Послуги Звягельського відділу УДМС України в Житомирській області:

  • Вклейка фото – 12;

  • Паспортні послуги – 297.

Інші послуги:

  • Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області – 308;

  • Державна інспекція архітектури та містобудування України – 57;

  • Витяг про несудимість – 115;

  • Надання компенсації за пошкоджене нерухоме майно (єВідновлення) – 53;

  • Міністерство у справах ветеранів України – 50;

  • ГК «Нафтогаз» – 34.

Додаткові заходи:

Протягом місяця проведено 2 чергові виїзди “Мобільного адміністратора” ЦНАП, під час яких мешканці громади мали змогу отримати послуги безпосередньо за місцем проживання.

Чат-бот Гаряча лінія