Позачергове засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
Під головуванням міського голови Миколи Боровця було проведено позачергове засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Комісією було прийнято такі рішення:
Мобільним групам з питань запобігання занесенню і поширенню COVІD-19 серед населення Новоград-Волинської міської територіальної громади за напрямком контролю за роботою закладів торгівлі, громадського харчування, сфери побуту, тощо та Новоград-Волинському районному управлінню Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, Новоград-Волинському відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області посилити контроль за дотриманням санітарного законодавства і здійсненням протиепідемічних заходів суб’єктами торгівлі продовольчими групами товарів тощо.
Зупинити дію рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 11 березня 2021 року в частині відновлення освітнього процесу у формі очного навчання для учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти на території Новоград-Волинської міської територіальної громади з 15 березня 2021 року.
З 15 березня 2021 року продовжити освітній процес для учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти на території Новоград-Волинської міської територіальної громади у форматі онлайн режиму з елементами дистанційного навчання до 19 березня 2021 року.
Перевезення пасажирів здійснювати виключно за наявності транспортної картки у пасажира та у кількості сидячих місць, визначених технічними характеристиками транспортного засобу та за умов дотримання протиепідемічних заходів. Орієнтовний інтервал руху визначити з 06:00 год. до 10:00 год., з 13:00 год. до 15:00 год. та з 17:00 год. до 21:00 год.
Шановні жителі громади! Прохання з розумінням віднестися до встановлених обмежень, оскільки наше здоров’я у наших руках!
Бережіть себе та своїх рідних!
Відділ інформації та зв’язків з громадськістю міської ради