Про роботу Центру надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради впродовж січня-квітня 2018 року
3-го травня 2018 року міський голова Віктор Весельський за участі керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького заслухав звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради (директор – Світлана Крапівницька).
Зауважимо, що зазначений Центр було створено у 2010 році. Відповідно до рішення дев’ятнадцятої сесії міської ради сьомого скликання від 22.12.2017р. №433, до структури Центру надання адміністративних послуг включено два структурні підрозділи: відділ державної реєстрації міської ради (начальник – Тетяна Белявська) та відділ ведення реєстру територіальної громади міської ради (начальник – Інна Пастухова).
Під час робочої зустрічі було наголошено, що основним завданням Центру є надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, а також опрацьовано можливі перспективи подальшої роботи задля поліпшення якісного і своєчасного забезпечення потреб мешканців міста.
Загалом, у Центрі надання адміністративних послуг надається 136 адміністративних послуг за різними напрямками: державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, будівництво та архітектура, розміщення зовнішньої реклами, облік, розподіл і приватизація житла, земельні відносини, проведення експертизи протипожежного стану об’єктів, видача документів дозвільного характеру, «паспортні послуги» Державної міграційної служби тощо, які затверджені рішенням двадцять першої сесії міської ради сьомого скликання від 19.04.2018 № 488.
Протягом січня-квітня 2018 року до Центру звернулося 8 тис. 542 громадяни за отриманням адміністративних послуг. В результаті чого, з початку поточного року до міського бюджету надійшло близько 423 тис. грн.
Слід зазначити, що з метою удосконалення і покращення роботи Центру впроваджено «гарячу лінію» за номером: 5-24-79, на яку може звернутися кожен мешканець міста для того, щоб отримати будь-яку інформацію, що стосується надання адміністративних послуг у Центрі. Крім того, із переліком адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному сайті Новоград-Волинської міської ради в рубриці «Центр надання адміністративних послуг».
Відділ державної реєстрації міської ради забезпечує реалізацію державної політики у сферах:
– державної реєстрації всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, фізичних осіб-підприємців;
– державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
– проведення інших дозвільно-реєстраційних дій у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
– забезпечує ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державного реєстру прав та надання відомостей з нього;
– формує та веде реєстраційні справи;
– веде пошук та надання інформації про реєстрацію громадян на запити державних органів, юридичних та фізичних осіб.
З початку 2018 року від проведених відділом реєстраційних дій до міського бюджету надійшло 112 тис. грн. За минулий, 2017-й, рік до міського бюджету надійшло 392 тис. 048 грн.
Що ж стосується сфери діяльності відділу ведення реєстру територіальної громади міської ради, то протягом звітного періоду спеціалістами відділу:
– надано 1622 адміністративні послуги громадянам міста з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування, з них: 875 – реєстрація, 747 – зняття;
– внесено зміни у документи (паспорт громадянина України, будинкові книги) – 112 осіб;
– знято у зв’язку зі смертю (за повідомленнями Новоград-Волинського РС УДМС) – 406 осіб.
Згідно журналів вихідної кореспонденції спеціалістами відділу підготовлено та надано 2270 документів, листів, відповідей, з них:
– 1510 довідок про реєстрацію місця проживання фізичних осіб;
– сформовано та надіслано 207 повідомлень про зняття з реєстрації осіб до відповідних органів реєстрації;
– надано 267 інформаційних довідок про зареєстрованих осіб;
– 286 відповідей на запити органів державної влади (суд, відділ ведення реєстру виборців).
За надання адміністративних послуг, наданих відділом ведення реєстру територіальної громади міської ради, до міського бюджету надійшло – 17 707,20 грн.