Онлайн-нарада для керівників закладів освіти «Новації у роботі інклюзивно-ресурсних центрів»
8 вересня 2021 року на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради відбулась онлайн-нарада для керівників закладів освіти «Новації у роботі інклюзивно-ресурсних центрів».
Директор ІРЦ Світлана Гонік зосередила увагу на змінах в нормативно-правових документах, які регулюють діяльність інклюзивно-ресурсних центрів. Зокрема, ознайомила учасників онлайн-наради з Постановою Кабінету Міністрів України №765 від 21 липня 2021 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами».
Розкрила основні завдання інклюзивно-ресурсних центрів, механізм проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку, у тому числі повторної. Наголосила на необхідності проведення фахівцями ІРЦ обов’язкового спостереження та додаткового збору інформації про особливості навчання особи, консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти.
Світлана Гонік окреслила аспекти організації системного кваліфікованого супроводу особи з ООП. Закцентувала увагу учасників онлайн-наради на необхідності включення фахівців ІРЦ до команд психолого-педагогічного супроводу з метою проведення інформаційно-просвітницької, консультативної роботи, надання методичної підтримки та розробки індивідуальної програми розвитку.
По завершенню заходу директор ІРЦ запрезентувала подарунок для ЗЗСО – тематичний диск «Діалогу із підлітком: Інклюзія. Комунікуємо про важливе». Матеріали 12 відеодіалогів стануть корисними для педагогів, класних керівників та класоводів, в тому числі й інклюзивних класів, практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти при організації просвітницької роботи з учнями 4-6 класів, підготовці учнів до навчання в інклюзивному класі, формування свідомої толерантної особистості, яка приймає відмінності та рівність кожного.
Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради