На засіданні погоджувальної ради розглянуть питання виділення коштів для забезпечення захоронення твердих побутових відходів на полігоні в урочищі Ржатківка
30 травня 2019 року завершили роботу постійні комісії міської ради з розгляду питань порядку денного 32-ї сесії міської ради. Зокрема, під час засідань обговорювалось питання щодо виділення коштів з міського бюджету для надання фінансової підтримки комунальному підприємству «Шляхрембуд» міської ради, на балансі якого перебуває полігон твердих побутових відходів в урочищі Ржатківка.
Напередодні міський голова Віктор Весельський за участі начальника управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності міської ради Олександра Богданчука, начальника відділу благоустрою цього ж управління Ігоря Патюка та директора КП «Шляхрембуд» міської ради Андрія Рассадіна здійснив виїзд на територію полігону ТПВ (http://novograd.osp-ua.info/?pokaz=123277).
За результатами виїзду очільником міста було ініційовано нараду щодо утримання та експлуатації зазначеного об’єкту із секретарем міської ради Василем Остапчуком, заступником міського голови Анатолієм Легенчуком (відповідно до розпорядження міського голови від 28.03.2019 №144(к) відповідає за питання житлово-комунального господарства, енергозбереження, комунальної власності, екології та надзвичайних ситуацій і координує та контролює діяльність КП „Шляхрембуд“ міської ради), заступниками міського голови, начальником управління ЖКГ,Е та КВ міської ради, директором КП «Шляхрембд» та на яку були запрошені голови постійних комісій і керівники депутатських фракцій (https://youtu.be/NgpgbEetLZQ).
Зокрема, під час обговорення та пошуку шляхів вирішення питання було наголошено, що для належного забезпечення функціонування полігону ТПВ комунальним підприємством «Шляхрембуд», яке з 1 січня 2019 року виконує роботи з його утримання та експлуатації, у комунальній власності не має відповідної спецтехніки (компактор, ваги), а також підприємство не має вільних грошових коштів на паливно-мастильні матеріали.
Під час роботи 30-ї сесії міської ради, пленарне засідання якої відбулося 28 лютого, вносили на розгляд постійних депутатських комісій пропозицію щодо виділення 1,5 млн. грн. на придбання навантажувача (компактора) та 450 тис. грн. на придбання і встановлення вагів. Однак цю пропозицію було знято з порядку денного. Відтак, укладено договір оренди з ФОП Ващенко О.М. на навантажувач (компактор), орендна плата якого за місяць складає 80 тис. грн. (без паливно-мастильних матеріалів).
Наразі вирішено внести на розгляд засідання погоджувальної ради, яка відбудеться у другій половині дня понеділка 3-го червня, пропозицію щодо виділення коштів на ліквідацію ситуації із захоронення твердих побутових відходів на підставі розрахунків КП «Шляхрембуд».
Також було зауважено на належному проведенні тендеру на виконання робіт з будівництва полігону твердих побутових відходів (другий пусковий комплекс). Прийом тендерних пропозицій в електронній системі Prozorro здійснюється до 10:00 год. 3-го червня.