Основні принципи роботи служби психологічної підтримки «Телефон Довіри»
Успішність соціалізації молодої людини обумовлена багатьма як об’єктивними так і суб’єктивними чинниками. Нерідко ускладнюються стосунки з оточуючими, загострюються внутрішні суперечності, стають нестерпними переживання. У такому разі перед особистістю постають проблеми, які важко вирішити власними зусиллями. Одним із методів допомоги людині адаптуватися, зорієнтуватися в умовах сьогодення є надання можливості користуватися спеціалізованою телефонною лінією. Такою лінією є служба психологічної підтримки «Телефон Довіри».
На «Телефон Довіри» можуть звернутися як дорослі, так і діти, адже обслуговуються всі категорії громадян, які звертаються по допомогу. Робота служби ґрунтується на етичних принципах анонімності та конфіденційності. Їх доповнює ще ряд важливих засад.
Анонімність. Абоненту, що звернувся на «Телефон Довіри» не потрібно називати себе і повідомляти місце свого перебування, це дає йому можливість почувати себе вільним у викладі своїх особистих проблем і складних ситуацій.
Конфіденційність полягає в тому, що всі без винятку телефонні розмови, інформаційні матеріали є доступними тільки для співробітників служби.
Добровільність. У службу звертаються добровільно всі, хто потребує допомоги, поради; хто має потребу «виговоритися» та відчути свою значимість хоча б для однієї людини у світі – телефонного консультанта.
Гуманність, що передбачає повагу до особистості та надання допомоги абонентові у визначенні власної індивідуальності, своїх цінностей та потреб.
Добровільність. Звернення по допомогу та припинення бесіди відбувається за власним бажанням абонента.
Доступність. Телефон служби простий, консультації надаються безкоштовно.
Якщо Ви потребуєте підтримки та поради звертайтесь до «Телефону Довіри» за телефоном 15-07. Телефон працює щоденно з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 год., крім вихідних та святкових днів.
А.П.Корнійчук,
спеціаліст Новоград – Волинського міського
центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді