Вивчали досвід функціонуванням електронного документообігу у виконавчих органах Нетішинської міської ради

22 Травня 2019, 13:39

21 травня 2019 року керуючий справами виконавчого комітету міської ради Дмитро Ружицький, начальник відділу загальної роботи, з питань контролю та прийому громадян міської ради Леся Мартинюк, начальник відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради Олена Костюк, начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради Оксана Талько з робочою поїздкою перебували у відрядженні в місті Нетішин Хмельницької області.

Мета візиту: ознайомлення з функціонуванням електронного документообігу у виконавчих органах Нетішинської міської ради. Про що делегації Новоград-Волинської міської ради детально розповіли та проінформували про роботу серверного обладнання системи Нетішинський міський голова Олександр Супрунюк, секретар Нетішинської міської ради Олена Хоменко, керуючий справами виконавчого комітету Нетішинської міської ради Оксана Брянська та керівники і працівники відповідних структурних підрозділів.
Відтак, з метою ефективності та прозорості роботи у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради прийнято розпорядження міського голови від 01.10.2018 № 246/2018-р «Про впровадження системи контролю ведення документообігу у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради», відповідно до якого з 1 жовтня 2018 року у виконавчому комітеті Нетішинської міської ради впроваджено систему контролю ведення документообігу та затверджено порядок роботи з документами у зазначеній системі.

Загалом, за словами посадовців Нетішинської міської ради, над впровадженням електронного документообігу розпочали працювати більше року тому, адже спочатку систему тестували та пройшли відповідне навчання з її розробниками. Сьогодні ж завдяки такому впровадженню процес погодження документів проходить досить швидко. Однак, повністю від документів у паперовому вигляді не відмовились, в першу чергу в частині звернень громадян, які містять персональні дані. Тож, документація зберігається і в паперовій, і в електронній формах.

Затим керівник Центру надання адміністративних послуг Наталія Заріцька ознайомила делегацію Новоград-Волинської міської ради з роботою ЦНАПу. Зокрема, було зазначено, що працівники Центру надають 152 адміністративні послуги, крім того приміщення обладнано системою відеоспостереження.

 

Чат-бот Гаряча лінія