Не сайтом єдиним. Що допоможе ОТГ сформувати свій імідж?

23 Травня 2019, 13:46

Учасники шкільного телебачення Баранівської ОТГ зайняли друге місце у фіналі Першого всеукраїнського конкурсу соціальної реклами серед учнівської молоді «Waste Management School recycling 2019» в номінації соціальна реклама «Відео». Діти отримали цінний подарунок та досвід роботи над відеопроектом.

У свою чергу, для Баранівської громади ця перемога стала ще одним яскравим прикладом розвитку молоді та людського капіталу територій. Саме органічний розвиток та створення креативних проектів стали для громади основою іміджу.

«Сьогодні про Баранівську громаду говорять журналісти, бо тут можна знайти чимало цікавих інформаційних приводів. Ставлять у приклад експерти з проектного менеджменту та енергоефективності, бо громада активно в цих сферах розвивається. Освітяни обговорюють креативні проекти зі створення Міжшкільного ресурсного центру, шкільних теплиць та гурткової роботи. Тому що всі ці теми широко та вдало громадою комунікуються», – розповів Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського ЦРМС.

Цей досвід та теоретичні аспекти формування іміджу та інформаційного поля сьогодні обговорювали на семінарі у Житомирському Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному Програмою «U-LEAD з Європою» та Мінрегіоном України.

Учасники семінару, фахівці об’єднаних громад з питань комунікації, інформаційної політики та гуманітарної сфери, розповіли про свої успішні кейси та проблемні ситуації.

«Сьогодні ми комунікуємо з громадою через сайт, фейсбук сторінку, районну газету та власне зустрічі з громадянами, але охопити все населення інформуванням складно. Зараз я бачу як можна діяти, щоб швидко та ефективно опрацьовувати окремі цільові групи. Інформаційні бюлетені, соціальні мережі, сайт, ЗМІ та зустрічі – все повинно працювати у комплексі та постійно», – поділився Василь Янко, секретар Любарської селищної ради.

Також, на семінарі учасники обговорили методитики використання маркетингу соціальних мереж та сторітелінгу. Дмитро Клименко презентував успішні приклади креативних інформацій в мережі та негативні практики.

Крім того, після кожної теоретичної лекції фахівці громад виконували практичні вправи. Зокрема, поділившись на групи учасники сформували свої бачення іміджу обраних громад виходячи зі своїх знань про громаду та інформації про неї в інтернеті.

«Дуже цікаво подивитись на свою громаду очима мешканця іншого міста чи села. Тоді стає зрозуміло, де можна доопрацювати, а де краще згладити певні матеріали. Це дуже корисний досвід», – вважає Вікторія Загоровська, спеціаліст по зв’язках з громадськістю та ЗМІ Олевської ОТГ.

Нагадаємо, що 10 квітня у Житомирському Центрі відбулась презентація кращих практик Баранівської, Семенівської, Високівської та Тетерівської ОТГ.

Джерело: Житомирський ЦРМС (http://lgdc.org.ua/branch/6/ne-saytom-yedynym-shcho-dopomozhe-otg-sformuvaty-sviy-imidzh?fbclid=IwAR3MFdLtqL6nZomAp8mDrFLBMmmrTGueXt_GCOt8Dg_kC9Arg8ZAG-VrtcE

 

Чат-бот Гаряча лінія