Поліція Житомирської області інформує
“Мені зателефонував незнайомець і назвався працівником банку…” – саме так зазвичай розпочинають розповідь про втрату коштів з власного рахунку заявники про шахрайство.
Друзі, запам’ятайте: якщо вам телефонують та сповіщають про раптове блокування вашої банківської картки, нібито сторонній доступ до неї, надходження невідомих коштів, перевірку реквізитів тощо, і при цьому запитують у вас паролі доступу до електронного кабінету, пін-коди, CVV-код, іншу конфіденційну інформацію – ПЕРЕРИВАЙТЕ РОЗМОВУ та особисто зверніться до банківської установи! Адже таким чином шахраї намагаються отримати доступ до ваших заощаджень.
Тільки за кілька останніх днів до поліції звернулися троє жителів Бердичівського району із заявами про ошуканства (https://bit.ly/3C7axmT)
ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ: перевіряйте будь-яку інформацію, що пов’язана з обігом ваших коштів.
Ніколи й нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, паролі, що надходять в SMS-повідомленнях.
Також будьте обережними із підозрілими посиланнями: перед тим, як натиснути на лінк, запропонований через смс, чат-боти або у месенджерах, перевірте достовірність інформації в офіційних джерелах. Для цього ознайомтеся з публікаціями на урядових сайтах, проконсультуйтеся за телефонними «гарячими лініями» або у банківських установах.
Здійснюйте купівлю товарів лише через перевірені вебсайти, завжди ознайомлюйтесь з відгуками про них та користуйтеся послугою післяплати.
#шахрайство #безпека #увага