До уваги нотаріусів: затверджена форма звітів про укладені договори купівлі-продажу нерухомості
Новоград-Волинське об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 р. №212 затверджено форму та порядок подання звітів нотаріусами про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр №65 від 04.04.2018 р.)
Згідно з постановою нотаріуси щокварталу до 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, зобов’язані подавати органам Пенсійного фонду України звіт про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування за затвердженою формою. Форма звіту про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна містить інформацію про кількість укладених договорів купівлі-продажу нерухомого майна, вартість такого майна та суму сплаченого збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
Постановою уточнено, що подання нотаріусами звітності до органів Пенсійного фонду України здійснюватиметься за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса, тобто за місцем сплати цього збору, що дасть можливість здійснювати належний контроль за повнотою сплати збору з операцій купівлі-продажу нерухомого майна.
Завідувач сектору забезпечення наповнення бюджету фінансово-економічного відділу,
Л.О.Андрієнко