До уваги новоград-волинців: офіс Центру надання адміністративних послуг змінив адресу
ідчинив свої двері новий офіс Центру, який знаходиться за адресою вул. Соборності, 13. Старе приміщення, яке знаходилось в Будинку Рад давно вичерпало свої можливості – викликало справедливі нарікання з боку відвідувачів, створювало незручності в роботі адміністраторів.
Графік прийому громадян:
Понеділок, середа, п’ятниця – з 09:00 до 15:00.
Вівторок, четвер – з 09:00 до 20:00.
Субота – з 09:00 до 13:00.
Неділя – вихідний.
Телефон для довідок: 5-24-79.
Отож працівники ЦНАПу радо вітатимуть своїх клієнтів, які звертатимуться до них за такими найпопулярнішими адміністративними послугами:
Державна міграційна служба
– Реєстрація місця проживання громадян міста/зняття з реєстрації;
– Видача першого паспорта по досягненню 16 років;
– Видача паспорта у зв’язку із зміною прізвища, втратою, непридатністю до користування, пошкодженням;
– Вклеювання фото до паспорта по досягненню 25- та 45-ти років.
Управління юстиції
Реєстраційні дії щодо фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб:
– Реєстрація підприємницької діяльності;
– Внесення змін до відомостей в Єдиному державному реєстрі;
– Припинення підприємницької діяльності;
– Видача довідок, витягів та виписок з Реєстру.
Управління містобудування, архітектури та земельних відносин
– Видача будівельного паспорта забудови;
– Видача містобудівних умов та обмежень;
– Реєстрація та перереєстрація малих архітектурних форм для бізнесу;
– Земельні питання (виділення, надання в оренду, затвердження земельної документації тощо)
Держземагентство
– Видача довідок по земельним ділянкам, їх реєстрація;
– Видача витягів та інформації з ДЗК
М.Г. Макарчук,
начальник Центру надання адміністративних послуг
Новоград-Волинської міської ради