«Інклюзивна школа» розпочала свою роботу

Другий рік на базі Новоград-Волинського міського інклюзивно-ресурсного центру діє «Інклюзивна школа» для педагогічних працівників освітніх закладів. Перше заняття в новому навчальному році відбулося просто неба для практичних психологів і соціальних педагогів закладів дошкільної і загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням на тему «Готовність практичного психолога до роботи з вчителями, дітьми з ООП та батьками в умовах дистанційного інклюзивного навчання.
Директор ІРЦ Наталія Борис зосередила увагу на роботі психолога в команді психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП, напрацьованому досвіді педагогами інших регіонів щодо роботи з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання. Окремо надала рекомендації щодо психолого-педагогічного супроводу батьків дитини з ООП, педагогів, які працюють в інклюзивних класах/групах. Зазначила, що завдяки удосконаленню нормативно-правового забезпечення упродовж останніх років в Україні кількість дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти, зросла у 4,5 рази, кількість інклюзивних класів – майже у 5,0 разів, кількість шкіл з інклюзивними класами – у 3,5 рази, кількість асистентів учителя – у 6,8 рази.
Практичний психолог ІРЦ Світлана Гонік ознайомила з рекомендованими заходами на формування психологічної готовності всіх учасників освітнього процесу до дистанційного навчання, нових формах роботи, які вимагають від практичного психолога фахових знань, професійних компетенцій. Психолог повинен бути готовим до викликів сьогодення, запобігати професійному вигоранню, емоційній виснаженості педагогів та дбати про дотримання правил власної безпеки.
Учасники заняття з задоволенням прийняли участь у фізкультхвилинці, яку провела вчитель-реабілітолог ІРЦ Ірина Кулик.
На завершення, учасники поділилися досвідом роботи в умовах дистанційного навчання з дітьми з ООП та обмінялися думками щодо подальшої роботи з урахуванням особливостей епідемічної ситуації в місті.
Наразі практичний психолог є ключовою фігурою щодо психологічного забезпечення освітнього процесу в закладах освіти в умовах запровадження протиепідемічних заходів.
КУ «Інклюзивно-ресурсний центр»
Новоград-Волинської міської ради