Механізм дій у разі звернення до лікаря людини з підозрою на COVID-19

7 Жовтня 2020, 9:02

Мені зараз надходить чимало повідомлень та дзвінків щодо випадків, коли пацієнт з підозрою на COVID-19 не отримує належної консультації від свого сімейного лікаря або ж взагалі не знає, куди звертатися.

!?Відтак ДОЗи вчергове отримали доручення посилити інформаційну кампанію. Для всіх, хто в процесі, буде нагадано затверджений механізм дій у разі звернення до лікаря людини з підозрою на COVID-19.

Покрокові дії????

1. Відчуваєте, що захворіли — телефонуйте сімейному лікарю. Він опитує, визначає стан та у разі підозри на COVID-19 зобов’язаний (!) направити мобільну бригаду, яка зробить безкоштовний тест.

2. Поки чекаєте на результат тесту, обов’язок сімейного лікаря — бути з вами на зв‘язку, слідкувати за станом вашого здоров’я та консультувати щодо лікування. У разі погіршення самопочуття — направляти на госпіталізацію.

3. Повертаємося на початок. Якщо хвороба одразу дає температуру вище 38°C і є складнощі з диханням — терміново телефонуйте «103».

4. Якщо алгоритм надання допомоги не відповідає затвердженому, необхідно звернутися на гарячу лінію місцевого департаменту охорони здоров’я та/або на гарячу лінію МОЗ, аби на такі порушення було оперативно зреаговано.

5. Прийняття антибіотиків чи противірусних препаратів без призначення, розрахунок на «сильний імунітет»‎, поїдання часнику та інші методи самолікування можуть бути летально небезпечними.

Будь ласка, бережіть себе та своїх близьких.

 

Максим Степанов

 

Чат-бот Гаряча лінія