Міський голова провів щотижневі оперативну та розширену апаратну наради

30 Січня 2017, 6:39

30 січня 2017 року міський голова В.Л. Весельський провів щотижневу оперативну нараду з секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, заступником міського голови-начальником фінансового управління міської ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради. Під час якої кожен з присутніх доповів про основні питання, які були вирішені минулого тижня та про плани на поточний. Зокрема, перший заступник міського голови С.Ю. Колотов поінформував про участь в національному форумі міст-партнерів Спільного Проекту ЄС/ПРООН „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду-ІІІ“. Заступник міського голови Л.В. Шутова доповіла, що ключовим питанням є підготовка документів щодо продовження будівництва хірургічного корпусу. О.В. Гвозденко погодила з міським головою дату проведення Міжнародної наукової археологічно-краєзнавчої конференції „Звягель – Новоград-Волинський у часовому зрізі тисячоліть“, яка буде присвячена 760-річчю першої літописної згадки про місто Звягель – Новоград-Волинський. Керуючий  справами виконавчого комітету міської ради Д.А. Ружицький доповів про робочу поїздку до  Бориспільської міської ради щодо електронного документообігу.

Затим у конференц-залі Будинку рад під головуванням очільника міста відбулась розширена нарада з керівниками та працівниками виконавчих органів міської ради, начальником Новоград-Волинського управління Державної казначейської служби України Житомирської області. Першочергово В.Л.Весельський поінформував присутніх у залі про політичну ситуацію в країні та поточний стан щодо забезпечення життєдіяльності громади міста. Також  Віктор Леонідович зазначив, що надійшла інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли на адресу обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування області за 2016 рік. За статистичними даними надходження звернень громадян з районів і міст за 2016 рік, ураховуючи критерії, визначені Адміністрацією Президента України (а саме: кількість звернень на 10 тисяч населення відповідного регіону, темпи зменшення надходження звернень, питома вага повторних звернень, темпи зменшення надходження колективних звернень, темпи зменшення надходження звернень від найменш соціально захищених категорій громадян), визначено рейтингову оцінку роботи місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян. Найкращий показник із сумою місць 116 має м. Новоград-Волинський, а найгірший із сумою місць 35 – Любарський район.

Під час засідання міський голова ознайомився із поточною роботою управлінь і відділів. Заступник керуючого справами виконавчого комітету, начальник організаційного відділу міської ради Н.В.Марчук доповіла, що міський голова підписав  розпорядження „Про скликання одинадцятої сесії міської ради сьомого скликання“, яка відбудеться 23 лютого 2017 року о 9:00 годині у приміщенні великої зали Будинку рад. На розгляд пленарного засідання виноситься 37 питань та інформації. Засідання погоджувальної ради буде проведено 08 та 20  лютого 2017 року о 13:15 годині. Засідання постійних комісій міської ради з розгляду питань порядку денного одинадцятої сесії міської ради сьомого скликання проводитимуться 10, 13, 14, 15, 16, 17 лютого 2017 року в приміщеннях міської ради.

Начальник  Новоград-Волинського управління Державної казначейської служби України Житомирської області В.А.Бірюченко зачитала лист-подяку за підписом начальника головного управління Державної казначейської служби України Житомирської області П.І.Чорного. У листі зазначено: „Державна казначейська служба України з 2003 року прийняла на обслуговування кошти місцевих бюджетів за видатками. Початок співпраці з органами місцевого самоврядування проходив досить нелегко, але врешті решт ми стали не тільки партнерами, а і справжніми друзями! Події кінця 2016 року переконливо свідчать про це. Внаслідок протиправних дій третіх осіб, спричинених здійсненням 06.12.2016 кібератаки на інформаційно-телекомунікаційну мережу казначейства, вийшли з ладу мережеве обладнання, сервери та комп’ютерна техніка казначейства, що призвело до порушення сталого функціонування (блокування) мереж та систем казначейства. В територіальних органах казначейства Житомирської області було виведено з ладу 232 комп’ютери (44%), на 149 із них неможливо відновити інформацію та використовувати їх у подальшому для виконання завдань казначейства. Ви не залишили без уваги наше звернення про надання допомоги на розвиток матеріально – технічної бази органів казначейства, за що Вам щиро дякуємо! Завдяки прийнятих Вами рішень ми змогли оперативно придбати необхідну комп’ютерну техніку, без перешкод завершити 2016-й бюджетний рік та розпочати новий. Прийміть від усього нашого колективу щиру подяку! Дякуємо всій громаді, яка перейнялася нашими проблемами та не залишилась осторонь. Надіємося на подальшу плідну співпрацю“.

Також в ході наради було обговорено ряд актуальних питань життєдіяльності міста, керівники доповіли про свою виконану роботу та проблемні питання. За результатами наради Віктор Леонідович дав ряд протокольних доручень.

 

Відділ інформації та зв’язків

з громадськістю міської ради

 

Чат-бот Гаряча лінія