Міський голова Віктор Весельський за зверненням жительки міста здійснив виїзне обстеження

3 Липня 2018, 19:04

2 липня 2018 року відбулось виїзне обстеження за участі міського голови Віктора Весельського згідно звернення жительки міста.

Нагадаємо, 22 червня 2018 року відбувся виїзний прийом міського голови, під час якого до очільника міста звернулась жителька зі скаргою на проблемних сусідів, що регулярно заливають квартиру заявниці. За словами мешканки міста, сусіди є проблемними та не дотримуються елементарних правил гігієни. Так, міським головою було доручено організувати виїзне обстеження з метою допомогти у вирішенні багатомісячного конфлікту.

Участь у виїзному засіданні взяли: начальник управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності міської ради Олександр Богданчук; депутат міської ради , заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення – начальник управління державних соціальних допомог Олена Пономаренко; заступник начальника управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності – начальник відділу житлово-комунальних послуг міської ради Сергій Тимощук; директор територіального центру соціального обслуговування Ольга Гудзь; начальник КП міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Алла Левицька; заступник начальника Новоград-Волинського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області Олександр Вовченко; керуюча справами ОСББ „Мікрорайон Олімпійський” Катерина Пащенко та власник квартири, з яким виник конфлікт у жителів будинку.

Міський голова Віктор Весельський разом з учасниками обстеження оглянули квартиру заявниці та квартиру, жителі якої завдали збитків. У квартирі, що регулярно «топить» сусідів, проживають родичі власника без дозволу. В ході розмови виявилась заборгованість по сплаті житлово-комунальних послуг у розмірі 20 тис. гривень. Власник на даний час не в змозі погасити борги, тож згодився на тимчасове відключення від надання житлово-комунальних послуг, а також на заміну замків, щоб рідня не відвідувала житло без його дозволу.

Прийняті рішення повністю задовольнили вимоги заявниці та вичерпали конфліктну ситуацію. Сусіди подякували посадовим особам за сприяння у вирішенні інциденту.

 

Чат-бот Гаряча лінія