На засіданні виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради

11 Січня 2018, 14:53

10 січня 2018 року міський голова Віктор Весельський провів 50-те чергове засідання виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради сьомого скликання, на яке за результатами реєстрації прибуло 20 членів виконкому міськради із 26 затверджених на сесії міської ради.

На початку засідання очільник міста виконав приємну місію та вручив подяку міського голови заступнику директора з навчально-виховної роботи музичного відділення школи мистецтв міста Новограда-Волинського Олені Білявській за великий особистий внесок у справу виховання підростаючого покоління, примноження духовних цінностей та з нагоди присвоєння їй звання «Заслужений працівник культури України». А також привітав заступника начальника штабу в/ч А0409, члена виконавчого комітету міської ради Романа Михальчука з нагоди дня народження, яке він відсвяткував 1 січня.

На розгляд засідання за пропозиціями керівників виконавчих органів міської ради було внесено 19 питань: про затвердження складу позаштатної постійно діючої військово-лікарської комісії при Новоград-Волинському об’єднаному міському військовому комісаріаті; про приписку до призовної дільниці громадян України 2001 року народження у січні-березні 2018 року та медичний огляд юнаків 2002-2003 років народження; про заходи щодо поліпшення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних у місті Новограді-Волинському в 2018 році; про поточне будівництво у місті; про встановлення тимчасових торгівельних споруд для провадження підприємницької діяльності; про захист житлових і майнових прав дітей; про захист прав та законних інтересів дитини; про квартирні питання; про житловий фонд соціального призначення; про приватизацію кімнат гуртожитку на вул. Шевченка, 62; про оренду майна комунальної власності територіальної громади міста; про передачу майна комунальної власності територіальної громади міста; інші.

Зокрема, згідно відповідних рішень виконавчого комітету міської ради 67 громадян отримали разову грошову допомогу на лікування у загальній сумі 336 тис. 200 грн.; 4 учасники АТО та члени їх сімей отримали разову грошову допомогу у загальній сумі 10 тис. грн.; 14 осіб отримали разову грошову допомогу в зв’язку з обставинами у загальній сумі 25 тис. грн.

З інформацією про надання громадянам міста разової грошової допомоги згідно Положення про надання разової грошової допомоги громадянам, затвердженого рішенням міської ради від 23.12.2016 №216, у 2017 – 2018 роках станом на 03.01.2018, виступила директор департаменту праці та соціального захисту міської ради Лілія Хрущ.

Так, учасникам АТО та членам їх сімей протягом 2017 року надано:
– інвалідам війни І групи – 5 особам на суму 25 000 грн;
– інвалідам війни ІІ та ІІІ групи – 56 особам на суму 162 000 грн;
– членам сімей загиблих військовослужбовців – 37 особам на суму 110 000 грн;
– на спорудження пам’ятника загиблому учаснику АТО – 1 особі на суму 5 000 грн;
– учасникам АТО – 61 особі на суму 60 400 грн. 

Громадянам, які потребують лікування, протягом 2017 року надано:
– на лікування онкозахворювання – 154 особам на суму 468 200 грн;
– на дороговартісне лікування – 151 особі на суму 1 278 600 грн;
– на придбання засобів реабілітації для дітей-інвалідів – 3 особам на суму 13 000 грн;
– на інші види лікування – 448 особам на суму 398 400 грн.

Серед громадян, яким було надано допомогу на дороговартісне лікування та на лікування онкозахворювання, разову грошову допомогу отримали:
– в розмірі по 10 000 грн – 54 особи на суму 540 000 грн;
– в розмірі по 15 000 грн – 4 особи на суму 60 000 грн;
– в розмірі по 20 000 грн – 30 осіб на суму 600 000 грн.
Протягом 2017 року 212 громадянам було відмовлено у наданні разової грошової допомоги. На засідання виконавчого комітету міської ради (10 січня 2018 року) винесено заяви 85 громадян на суму 371 200 грн. Заяви 74 громадян перебувають на розгляді.

Про виконання бюджету міста за 2017 рік присутніх проінформувала заступник міського голови-начальник фінансового управління міської ради Ірина Ящук. Так, за даними управління Державної казначейської служби до міського бюджету за січень-грудень 2017 року надійшло коштів у сумі 600 548,8 тис. грн або 98,8%, до плану міської ради. В порівнянні з 2016 роком надходження збільшились на 120 626,8 тис. грн або на 25,1%. До загального фонду міського бюджету надійшло 571 701,9 тис. грн або 98,4% до плану міської ради. Проти 2016 року надходження збільшились на 108 739,2 тис. грн. Власних доходів отримано у сумі 208 727,2 тис. грн або 100,8%, що більше плану міської ради на 1 627,2 тис. грн. В порівнянні з 2016 роком обсяг надходжень зріс на 32 783,3 тис. грн або на 18,6%. Найбільшими бюджетоутворюючими джерелами надходжень міського бюджету у 2017 році були: податок на доходи фізичних осіб, надходження якого становлять 140 482,1 тис. грн у структурі власних доходів загального фонду або 67,3%; єдиний податок становить 27 093,5 тис. грн або 13,0% у структурі власних доходів; плата за землю – 15 983,1 тис. грн або 7,7%. Виконання забезпечено по всіх джерелах надходжень. Протягом 2017 року до бюджету надійшло всіх видів субвенцій у сумі 360 179,1 тис. грн. В порівнянні з 2016 роком обсяг отриманих субвенцій збільшився на 75 665,8 тис. грн або на 26,6%. До спеціального фонду міського бюджету надійшло 28 846,8 тис. грн або 109,7% до плану міської ради. Найбільшим за обсягом джерелом надходжень спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ, яких отримано у сумі 15 158,9 тис. грн. 

Видаткова частина міського бюджету за січень-грудень 2017 року в цілому виконана у сумі 612 533,0 тис. грн, що становить 97,3 % планових призначень. Видатки загального фонду міського бюджету профінансовано у сумі 548 265,2 тис. грн, що становить 99,3 % планових призначень. На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано 510 603,3 тис. грн або 93,1%. З них на: – оплату праці з нарахуваннями – 241 400,5 тис. грн; – оплату енергоносіїв – 25 919,9 тис. грн; – придбання медикаментів – 4 763,1 тис. грн; – придбання продуктів харчування – 11 658,9 тис. грн; – соціальне забезпечення (державні та місцеві соціальні виплати) – 226 860,9 тис. грн. Касові видатки за спеціальним фондом проведено у сумі 64 267,8 тис. грн, в тому числі за рахунок власних надходжень бюджетних установ у сумі 15 377,6 тис. грн. Із загальної суми видатків спеціального фонду на проведення капітальних видатків спрямовано 48 337,1 тис. грн.

Також заступник міського голови-начальник фінансового управління міської ради Ірина Ящук проінформувала про надходження до міського бюджету коштів від пайової участі за 2017 рік. Так, відповідно до пункту 1 статті 71 Бюджетного кодексу України кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту, отримані відповідно до Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності“ надходять до бюджету розвитку міста. Пунктом 3 вищезазначеної статті передбачено, що кошти бюджету розвитку можуть спрямовуватися на: соціально-економічний розвиток регіонів, виконання інвестиційних програм (проектів), будівництво, капітальний ремонт та реконструкцію об’єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства, будівництво газопроводів і газифікацію населених пунктів, будівництво і придбання житла окремим категоріям громадянам відповідно до законодавства, збереження та розвиток історико-культурних місць, розвиток дорожнього господарства, комп’ютеризацію та інформатизацію загальноосвітніх навчальних закладів, природоохоронні заходи, інші заходи, пов’язані з розширеним відтворенням. Бюджет розвитку міста є складовою частиною спеціального фонду міського бюджету. У 2017 році фактичні надходження основних бюджетоформуючих показників бюджету розвитку міста становили 2 998,9 тис. грн, в т.ч. надходження коштів від пайової участі – 204,2 тис. грн або 6,8%. Дані кошти спрямовано на проведення капітального ремонту доріг комунальної власності.

Начальник управління-головний архітектор міста управління містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради Дмитро Гудзь ознайомив членів виконавчого комітету міської ради з інформацією про укладені договори про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури міста Новограда-Волинського та стан розрахунків за період 01.01.2017-31.12.2017 року. Так, у І-IV кварталі 2017 року всього укладено договорів на суму 164594,62 грн.. Сплачено до бюджету по договорах 2017 року 117077,07 грн. Сплачено до бюджету по договорах 2016 року 87103,70 грн. Пайові внески, сплачені замовниками будівництва на розвиток інфраструктури міста Новограда-Волинського, акумулюються на рахунку бюджету розвитку міста.

З повними текстами усіх прийнятих рішень, після підписання їх міським головою, можна буде ознайомитися на офіційному сайті міської ради у рубриці «Нормативна база – Рішення виконавчого комітету».

Чергове засідання виконавчого комітету міської ради згідно Регламенту роботи виконавчих органів та виконавчого комітету міської ради та плану роботи виконавчого комітету міської ради на перше півріччя 2018 року планується провести 14 лютого 2018 року.

 

 

Чат-бот Гаряча лінія