Нарада щодо оптимізації структури виконавчого комітету міської ради

12 липня 2018 року під головуванням керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького відбулась нарада щодо оптимізації структури виконавчого комітету міської ради за участі голови постійної комісії міської ради з питань депутатської етики, дотримання законності та охорони прав і свобод громадян Андрія Рассадіна.
Нагадаємо, що відповідно до розпорядження міського голови від 12.06.2018 №138 (о) «Про оптимізацію структури виконавчих органів міської ради та підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Новограда – Волинського» посадовим особам виконавчих органів міської ради спільно з постійними комісіями міської ради доручено вивчити питання щодо оптимізації структури виконавчих органів міської ради та підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Новограда–Волинського.
Розпочалась нарада з надання інформації по структурі виконавчого комітету міської ради. Так, станом на 12.07.2018 року штат виконавчого комітету налічує 61 особу. Для порівняння, станом на 01.11.2015 року даний структурний підрозділ налічував 53,5 штатних одиниць. Збільшення відбулось внаслідок передачі Державою повноважень з державної реєстрації фізичних та юридичних осіб, а також функції реєстру громадян органам місцевого самоврядування. Тому було створено 2 відділи (відділ державної реєстрації та відділ ведення реєстру територіальної громади) і додатково введено 8 штатних одиниць.
Голова постійної комісії міської ради з питань депутатської етики, дотримання законності та охорони прав і свобод громадян Андрій Рассадін зауважив, що без повного розуміння функцій і обов’язків покладених на відділи, проводити скорочення не логічно. Тому запропоновано зібрати пропозиції керівників структурних підрозділів та провести додаткову нараду наступного тижня.