Нарада з питань реконструкції будівлі на вулиці Шевченка,20 для створення і забезпечення функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс»

22 Червня 2018, 15:33

21 червня 2018 року під головування міського голови Віктора Весельського відбулась нарада зі створення і забезпечення функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс».

Участь у нараді окрім заступників міського голови та посадових осіб виконавчих органів Новоград-Волинської міської ради взяли начальник управління Державної казначейської служби України у Житомирській області, начальник Новоград-Волинського об’єднаного управління пенсійного фонду України в Житомирській області, генеральний підрядник будівництва об’єкту та спеціаліст з технічного нагляду за будівництвом.

Основні питання, що розглядались учасниками наради стосувались фінансування робіт, дотримання календарного плану виконання робіт та своєчасності освоєння коштів.

Зокрема, головним підрядником внесено пропозицію зміни розкладу робочих змін у зв’язку із спекотними погодними умовами. Пропонується ввести дві робочі зміни, що дасть можливість пришвидшити хід виконання робіт, а також покращити умови праці робітників. Також зазначено, після залиття фундаменту фронт офісу, можна значно збільшити кількість робітників на об’єкті.

Очільник міста наголосив, що підтримує слушні пропозиції, головне щоб роботи виконувались максимально якісно, згідно календарного плану та зі своєчасним освоєнням коштів. Зі свого боку Віктор Леонідович запевнив у своєчасності та повноті фінансування згідно актів виконаних робіт.

 

Чат-бот Гаряча лінія