Навіщо потрібна заява-приєднання до договору розподілу

31 Березня 10:11

ПАТ «Житомиргаз» разом з рахунками за лютий надіслало побутовим споживачам заяви-приєднання до договору розподілу. Підписати цей документ потрібно для того, щоб підтвердити таким чином свою згоду на укладення договору з оператором ГРМ (газорозподільною компанією «Житомиргаз»).

Це передбачено нормативними актами у зв’язку з реформою газового ринку. Сам договір публічний (ознайомитися з ним можна на сайті ПАТ «Житомиргаз» zt.104.ua та на сайті регулятора НКРЕКП www.nerc.gov.ua, а також у друкованому вигляді у обласній газеті «Житомирщина» від 29.12.2015 № 137-138). Договір затверджений Постановою НКРЕКП №2498 від 30 вересня 2015 року.

При цьому регулятор максимально спростив процедуру його укладення –не потрібно вистоювати в чергах. Досить підписати заяву-приєднання (вона теж стандартна) та передати до районного управління ПАТ «Житомиргаз».

На підставі договору розподілу споживачеві будуть надаватися відповідні послуги. Зокрема газова компанія транспортуватиме газ і підтримувати газопроводи під тиском.

Крім того, на газорозподільну компанію покладено обов’язок визначати фактичний обсяг споживання газу за розрахунковий період і передавати цю інформацію іншим учасникам ринку, зокрема постачальникам газу.

Як розуміти заяву-приєднання до договору розподілу природного газу

Заява-приєднання містить автоматично сформовані базою ПАТ «Житомиргаз» персоніфіковані дані кожного споживача.

1. Персональний EIC-код: персоніфікований ідентифікаційний код, який присвоюється не фізичній особі, а домоволодінню, і використовується для електронного обміну даними між суб’єктами ринку природного газу (рекомендовано Європейською мережею Операторів ГРМ);

2.  Назва та опис об’єкта

3.  Адресу об’єкта

4.  Величину приєднаної потужності об’єкта:

–  за наявності лічильника газу: розраховується індивідуально для кожного споживача в залежності від типорозміру лічильника, встановленого в його помешканні (G-1.6, G-2.5, G-4, G-6, G-10) та відповідно до спеціальної формули (Кодекс ГРМ, п.6 «Порядок розрахунків за Договором розподілу природного газу»);

–  за відсутності лічильника газу: для газової плити – за максимальною потужністю лічильника типорозміру G-2.5; для газової плити та водонагрівача – за потужністю лічильника газу типорозміру G-6; для газового котла – за потужністю лічильника газу типорозміру G-10.

5.  Параметри лічильника газу: вказується типорозмір лічильника

6.  Група споживання: визначається приналежність абонента до однієї із 17 груп споживання (див. нижче), відповідно до наявних газових приладів, опалювальної площі та річного об’єму споживання газу.

7.  Перелік газових приладів:

плита, колонка, гаряча вода – наявність централізованого гарячого водопостачання, ін.

8.  Опалювальна площа, кв. м

9.  Кількість зареєстрованих осіб

10.  Планові об’єми споживання газу у розрізі календарних місяців:

–   за наявності лічильника: відповідно до показань лічильника та середньомісячного споживання за аналогічний період минулих років, наявних газових приладів;

–  за відсутності лічильника: відповідно до норм споживання природного газу для споживачів без лічильника (затверджених Постановою КМУ від 23.03.2016 №203).

Планові обсяги споживання газова компанія застосовує в разі, якщо вчасно не отримала від споживача фактичні показання лічильника за розрахунковий період. Визначаються вони шляхом множення вашого фактичного обсягу споживання за останні 12 місяців на відповідний групі споживання коефіцієнт для конкретного місяця (алгоритм обчислення затверджено регулятором НКРЕКП).

Інформація щодо типорозміру лічильника, величини приєднаної потужності та ЕІС-код заповнюються автоматично базою підприємства.

Що робити із заявою-приєднанням до договору розподілу природного газу

1. Перевірити правильність внесених персоніфікованих даних: як-от, назва, опис та адреса об’єкта, перелік наявних газових приладів, розмір опалювальної площі, кількість зареєстрованих осіб тощо.

2.  Підписати заяву у вказаних місцях.

Повернути газорозподільній компанії: надіслати поштою на адресу м. Житомир, вул. Фещенка-Чопівського, 35 (або на адресу районного управління з експлуатації газового господарства); повернути особисто контролеру або вкинути у спеціальну скриньку в районному управлінні.

3. У разі виявлення неправильних даних у заяві-приєднанні, споживачу потрібно звернутися до районного управління ПАТ «Житомиргаз» у відповідному місті або районі з відповідними документами про внесення змін до персоніфікованих даних.

Також щодо будь-яких незначних розбіжностей у персоніфікованій інформації споживач може повідомити електронною поштою контакт-центру contact@zt.104.ua. Якщо споживач є користувачем Особистого кабінету на сайті 104.ua, він може написати про це з кабінету.
 

Регіональна газова компанія «ЖИТОМИРГАЗ»

 

Чат-бот Гаряча лінія