НСЗУ: яку інформацію і на яких ресурсах знайти пацієнтам

3 Листопада 2020, 13:11

Рух в системі охорони здоров’я відбувається за певними, однаковими для всіх правилами. Іноді цей рух ускладнюється через недотримання або незнання цих правил. Розповідаємо, яку інформацію і на яких ресурсах знайти пацієнтам, щоб знати свої права та бути в змозі отримати потрібну медичну допомогу.

Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77.

Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00. В інший час спрацьовує автовідповідач і на більшість питань відповіді надаються в автоматичному режимі.
 

Що можна дізнатись, зателефонувавши на 16-77?
Де можна подати декларацію до сімейного лікаря, терапевта або педіатра і що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?

Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну спеціалізовану медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?

Що є безоплатним у Програму медичних гарантій у межах відповідних пакетів медичних послуг?
Де знаходиться найближча аптека з “Доступними ліками”?

Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах ПМГ?

Це – лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр.

Сайт НСЗУ https://nszu.gov.ua, корисні посилання:
– Дашборд “Електронна карта місць надання первинної медичної допомоги” https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmd-map. Електронний інструмент допоможе знайти лікаря ПМД, з яким можна укласти декларацію.
– Дашборд “Укладені договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій” https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmg-contracts. Допоможе дізнатись, чи надає потрібну медичну послугу саме той заклад, до якого ви плануєте звернутись.
– На вкладці https://nszu.gov.ua/likar-2020 є інформація, які саме послуги входять до Програми медичних гарантій і, відповідно, є безоплатними. Переходьте за посиланням, шукайте послугу, яка вас цікавить, та відкривайте файл зі специфікацією надання послуг. В умовах закупівлі написано, яке обладнання та фахівців повинен мати заклад, щоб підписати відповідний пакет послуг із НСЗУ.
– Електронна форма на вкладці https://nszu.gov.ua/gromadyan…/osobistij-prijom/citizen-form дозволить подати скаргу НСЗУ, якщо у закладі, який має договір із НСЗУ, безпідставно відмовили в наданні послуги чи вимагали гроші.
– На вкладці “Доступні ліки” https://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladenn…/dostupni-liky можна знайти електронну карту аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів («Доступні ліки») та актуальний список лікарських засобів, які входять до програми “Доступні ліки”

Телаграм-канал НСЗУ https://t.me/NSZU_gov.
Підписуйтесь, щоб отримувати найсвіжішу інформацію про найактуальніші цифри та дані щодо ситуації з пандемією, алгоритми дій пацієнтів з симптомами COVID-19, про права, правила та маршрути пацієнта в системі охорони здоров’я.

Національна служба здоров’я України

 

Чат-бот Гаряча лінія