ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик закупівлі

Територіальний центр соціальногго обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської ради
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі
«Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ЄДРПОУ: 13571715,Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської ради.
місцезнаходження: 11700, Україна ,Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, вул. Військової доблесті, будинок №14.
категорія замовника:
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю».Предмет закупівлі визначений в порядку, встановленому наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 року, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” за об’єктом будівництва з урахуванням ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” (зі змінами), КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, із застосуванням Єдиного закупівельного словника – національного класифікатора України ДК 021:2015.
Ідентифікатор процедури закупівлі: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської рад Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні Ідентифікатор закупівлі
UA-2025-04-16-000989-a
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської рад
Очікуваний обсяг закупівлі: 1 робота
Очікувана вартість предмета закупівлі: 7041886 грн. 60 коп. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення: 7041886 грн. 60 коп. з ПДВ.
Термін постачання – до 15.12.2025р.
Нормативно-правове регулювання:
Закупівля здійснюється в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі – Особливості).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
(технічна специфікація) на закупівлю робіт
(код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю»
Договірна ціна – тверда.
Клас наслідків (відповідальності) – СС1.
Роботи повинні бути виконані відповідно до проєкту «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю» (експертний звіт №649/КД/2024 від 01 квітня 2025 року), та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно- правових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку № 3 до тендерної документації, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання.
Забезпечення об’єкта будівництва матеріальними ресурсами, необхідними для виконання робіт згідно з цим Технічним завданням, відповідно до умов проєкту договору про закупівлю, зазначеного в додатку № 3 до тендерної документації, покладається на переможця процедури закупівлі.
Строк виконання робіт: з дати підписання договору до 15.12.2025 року
Місце виконання робіт (адреса об’єкта будівництва): 11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2.
Обсяг виконання робіт: 1 робота
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 10років з дня його прийняття замовником.
Вимоги до формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника зазначені в пункті 3.8 тендерної документації.
Учасник відповідає за отримання всіх необхідних дозволів, ліцензій, необхідних для виконання робіт, передбачених цим Технічним завданням, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій.
Учасник повинен гарантувати якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації, та можливість експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку, зазначеного в цьому додатку.
Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник у складі цього Технічного завдання надає такі документи, зазначені в таблиці 1.1 цього додатка. Технічне завдання згідно таблиці 1.1. викладено у вигляді окремого файлу.
Перелік файлів з документами/розділами/частинами проєктної документації та іншою інформацією, що завантажені до електронної системи закупівель
ускладі тендерної документації
Таблиця1.1
№ | Назва файлу | Назва документа/розділу/частини проєктної документації та іншої інформації |
1 | 2 | 3 |
1 | 3.1. Додаток 1.1 (частина 2) | 1. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01;
2. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-02; 3. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-03; 4. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-04; 5. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05; 6. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-06; 7. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-07; 8. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-08; 9. Локальний кошторис на будівельні роботи № 07-01-01; 10. Локальний кошторис на будівельні роботи № 07-01-02; |
У разі якщо проєктна документація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, завжди мається на увазі “або еквівалент”. При цьому характеристики “еквівалента” повинні відповідати технічним, якісним, функціональним, екологічним характеристикам, що передбачені затвердженою проєктною документацією, його використання не повинно призводити до необхідності зміни технології та коригування проєктних рішень та змінювати суттєві експлуатаційні характеристики проєкту будівництва.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до Наказу Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проєктної документації об’єкту: «Реконструкція нежитлового приміщення, приміщення лазні за адресою Житомирська обл., Звягельський р., м.Звягель, провулок Медичний 2, будинок 2 під будинок стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання людей похилого віку та осіб з інвалідністю»
Очікувана вартість предмету закупівлі складає: 7041886,60грн. (сім мільйонів сорок одна тисяча вісімсот вісімдесят шість гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ.