Опрацювали питання будівництва “Прозорого соціального офісу” у місті Новоград-Волинському
20 березня 2018 року під головуванням заступника міського голови Оксани Гвозденко відбулася нарада з представниками генерального підрядника щодо питань реконструкції будівлі на вулиці Шевченка, 20 для створення і забезпечення функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс”.
Участь в опрацюванні зазначеного питання взяли міський голова Віктор Весельський, заступник міського голови Віктор Шалухін, директор департаменту праці та соціального захисту населення міської ради Лілія Хрущ, заступники директора департаменту Оксана Плохотюк та Людмила Киреєва, начальник управління-головний архітектор міста управління містобудування архітектури та земельних відносин міської ради Дмитро Гудзь, начальник відділу бюджетних видатків фінансового управління міської ради Олена Савчук, а також інженер з технічного нагляду за об’єктами будівництва Микола Соловей.
Під час наради було обговорено питання щодо стану впровадження зазначеного проекту та визначено механізм подальших кроків у даному напрямку. Зокрема, присутні детально зупинилися на питанні щодо фінансування з державного бюджету. Поступлення коштів очікується найближчим часом, після чого можна буде розпочинати безпосередні роботи на об’єкті. За результатами наради надано ряд протокольних доручень.
Нагадаємо, що у 2017 році за ініціативи міського голови Віктора Весельського та сприяння Міністра соціальної політики України Андрія Реви розпочато реалізацію проекту створення центру надання адміністративних (соціальних) послуг у форматі «Прозорий офіс». Проектом передбачено будівництво офісу, на першому поверсі якого, функціонуватиме управління Пенсійного фонду, на другому поверсі – департамент праці та соціального захисту населення. У ході неодноразових робочих зустрічей та за сприяння Міністра фінансування проекту з державного бюджету збільшено з 15 000, 0 тис. грн. до 25 750,0 тис. грн.