Особистий кабінет «Газмережі»: легко реєструватися, зручно користуватися

25 Липня 2024, 10:39

Житомирська філія “Газмережі” радить клієнтам користуватися особистим кабінетом — сучасним онлайн сервісом. Завдяки Особистому кабінету вже понад 36 тисяч клієнтів Житомирської філії “Газмережі” вирішують свої питання щодо розподілу газу дистанційно.

Усі зареєстровані споживачі блакитного палива завдяки сервісу можуть у будь-який зручний час доби:

  • сплатити за доставку газу;
  • передати показання газового лічильника;
  • завантажити рахунок для оплати;
  • переглянути історію розрахунків;
  • дізнатися дату планової повірки лічильника та багато іншого.

Варто зазначити, що Особистий кабінет має мультифункціональну систему, що дозволяє додавати необмежену кількість особових рахунків.

Головною перевагою сервісу є те, що клієнти можуть здійснити оплату за доставку газу в декілька кліків та бути впевненими, що кошти були сплачені правильно і не буде заборгованості.

Для того, щоб зареєструватися в Особистому кабінеті “Газмережі” необхідно зробити кілька простих кроків:

  1. Перейдіть за посиланням my.grmu.com.ua/register та оберіть “Житомирська філія”.
  2. Введіть номер особового рахунку, який складається з 10 цифр та починається на 0800, а також перші три літери прізвища власника газифікованого будинку.
  3. Вкажіть свою електронну пошту та підтвердіть реєстрацію, дотримуючись інструкцій у листі, який прийде на вказану електронну адресу.
  4. Створіть пароль для входу в кабінет і обов’язково запам’ятайте його.

Якщо ви не знаєте номер вашого особового рахунку, тоді напишіть на офіційну сторінку компанії у Фейсбук або зверніться до контакт-центру: 066-300-2-888; 098-300-2-888; 093-300-2-888; 044-364-61-04. Також номер особового рахунку можна знайти на друкованій платіжці за розподіл газу.

У випадку, якщо споживач вже є активним користувачем кабінету, але пароль втрачено, відновити дані можна легко та швидко. Адже, втрата пароля не означає, що клієнти не матимуть доступу до особистого кабінету https://my.grmu.com.ua. Для відновлення паролю необхідно:

1️. Перейти за посиланням https://my.grmu.com.ua/;

2️. Натиснути на кнопку «Забули пароль?» та вказати свій логін (email, який зазначали при реєстрації);

3️. Перевірити свій email, а саме – папку вхідних листів або «Спам». Оскільки туди надійде лист про зміну пароля, далі – слідувати інструкції;

4️. Створити новий пароль, зберегти та запам’ятати його.

Тепер споживач знову може без перешкод в особистому кабінеті передавати показання лічильника газу (з 1 по 5 число щомісяця), сплачувати за розподіл блакитного палива, завантажувати електронні квитанції, переглядати інформацію щодо стану рахунку тощо. Головне – зберігати або записувати власні дані, щоб не забути.

До того ж, завдяки зручному сервісу більше не потрібно витрачати час на дзвінки в контакт-центри, візити в центри обслуговування клієнтів чи очікування друкованих платіжок.

Користуєтеся блакитним паливом – тоді реєструйтеся в Особистому кабінеті «Газмереж» та керуйте 24/7 власним газовим обліком та платежами!

 

Житомирська філія “Газмережі”

Чат-бот Гаряча лінія