Подолання «дзеркального» письма

Щоб дитина правильно писала, вона повинна орієнтуватись у власному тілі, диференціювати праві і ліві її частини, орієнтуватись у навколишньому просторі, знати кольори, форму та величину предметів.
Для розвитку орієнтування у просторі стануть у пригоді такі вправи:
– Знайти такий самий малюнок.
– Скласти із частин.
– Знайти відмінності.
Вправи з розвитку зорового аналізу та синтезу:
– Назвати предмети (потім букви), зображені контурно, пунктиром, закреслені, закреслені в умовах зашумлення.
– Впізнати недомальовані предмети і домалювати їх (дописати букви).
– Назвати предмети (букви) в умовах накладання.
– Знайти задану букву серед ряду інших букв.
– Визначити, зі скількох елементів складається подана буква.
Для подолання «дзеркального» письма доречні такі вправи:
– Повільно рухати руку дитини зліва направо по рядку.
– Обводити вирізані прописні букви.
– Порівнювати правильні і «дзеркально» написані букви.
Вчитель-логопед комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Новоград-Волинської міської ради Житомирської області Вікторія Ридецька