Про роботу «Телефону Довіри»

15 Червня 2016, 3:14

«Телефон Довіри» є службою екстреної анонімної психологічної допомоги населенню по телефону. Служба створена з метою зниження психологічного дискомфорту, рівня агресії людей, формування психологічної культури і зміцнення психічного здоров’я і атмосфери психологічної захищеності населення.

Роль «Телефону Довіри» дуже значуща. В ході своєї професійної діяльності консультант націлений на вирішення наступних завдань:

· забезпечення доступності і своєчасності психологічної допомоги по телефону для громадян незалежно від їх соціального статусу і місця проживання;

· забезпечення звернення за порадою і допомогою можливість довірливого діалогу;

· психологічне консультування по телефону;

. допомога абонентам в мобілізації їх творчих, інтелектуальних, особових, духовних і фізичних ресурсів для виходу з кризового стану;

· інформування абонентів про діяльність інших служб і організацій в рамках наявних відомостей;

· направлення абонентів до інших служб, організацій, установ, де їх запити можуть бути задоволені більш повно і кваліфіковано.

Зміст діяльності служби – надання заочних (по телефону) психологічних послуг всім громадянам, що звернулися.

Завдання працівника телефонної служби полягає в тому, щоб допомогти людині визначити свої власні цінності, індивідуальність і відчути свою незалежність.

Головним принципом є безпека абонента, який має на неї право. Абонент повинен бути упевнений в абсолютній конфіденційності. Ніяка інформація, отримана від нього, не розповсюджується за межами організації, якщо на те не отримано згоди. На працівників телефонної служби покладений обов’язок строго дотримувати конфіденційність.

Якщо Ви потребуєте співчуття, підтримки та поради звертайтесь до «Телефону Довіри» за телефоном 15-07. Телефон працює щоденно з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.15 год., крім вихідних та святкових днів.

Спеціаліст

Новоград – Волинського міського

центру соціальних служб для сім’ї,

дітей та молоді

Корнійчук А. П.

 

Чат-бот Гаряча лінія