Приміщення «Прозорого офісу» готується до початку експлуатації

23 Жовтня 2020, 15:29

23 жовтня тимчасово виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Олена Пономаренко, за участі керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького, провела робочу нараду з керівниками структурних підрозділів та служб, які буде розміщено у Центрі надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» (вул. Шевченка,20) – єдиному просторі для надання соціальних та адміністративних послуг населенню.

Присутні оглянули хід підготовки до введення в експлуатацію приміщення «Прозорого офісу». Наразі завершується встановлення меблів, затим буде проведено налаштування комп’ютерної техніки, які отримано в рамках проєкту Міністерства соціальної політики України та «Світового Банку».

Нагадаємо, що на першому поверсі «Прозорого офісу» розташуються Центр надання адміністративних послуг міської ради, територіальні відділи головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області та міський центр соціальних служб. На другому поверсі – департамент праці та соціального захисту населення міської ради і служба у справах дітей.

Оксана Талько, начальник відділу інформації

та зв’язків з громадськістю міської ради

 

Чат-бот Гаряча лінія