Результати опитування щодо якості надання послуг з перевезення у громадському транспорті на території Звягельської громади
Якість пасажирських перевезень турбує багатьох жителів нашої громади, адже цією послугою користується значна кількість населення.
З метою оцінювання якості надання послуг з перевезення пасажирів на території громади та задля визначення проблем громадського транспорту, які перш за все турбують містян та жителів сільських населених пунктів громади ми провели опитування. За його результатами визначені пріоритети для роботи виконавчого комітету міської ради та перевізниками задля покращення якості надання послуг та досягнення реальних зрушень. Участь в опитуванні прийняло 260 осіб. Найбільш активними в обговоренні були пасажири маршрутів №1 та №4.
Так, переважна кількість респондентів зазначила, про необхідність оновлення транспортних засобів, що забезпечують пасажирські перевезення на маршрутах, що курсують громадою, з чим ми цілком погоджуємося. Отже, придбання нових автобусів є пріоритетом номер один, у покращенні якості пасажирських перевезень. Слід зазначити, що рух у цьому напрямку розпочато. Днями на маршрут №1 та №3 вийшли працювати нові автобуси.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=519927600330578&id=100069400260681 Перевізник Горбовський Володимир Людвигович вклав кошти у розвиток та оновлення автопарку.
171 особа зазначили, що їх не задовольняє графік маршруту, яким вони користуються, 89 респондентів зазначили, що графіки їх цілком влаштовують. Опитувані зазначили, що найбільш зручними були довоєнні графіки. Тут слід зазначити, що від початку повномасштабного вторгнення, коли пасажирські перевезення були відмінені взагалі, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=253688580287816&id=100069400260681 відновлення маршрутів відбувається поступово, з урахуванням комендантської години, пасажиропотоку на маршрутах. І нинішні графіки постійно зазнають певних змін. Діючи на період воєнного стану. На жаль, поки що повернутися до довоєнних графіків не є можливим, оскільки транспортні засоби перевізників час від часу задіюються на потреби військових, а частина водіїв залучена до заходів із захисту держави. На сьогодні по 10 маршрутам курсує близько 15 одиниць транспорту, в той час як до війни курсувало 25 одиниць. Про те, відділом економічного планування та підприємницької діяльності міської ради постійно відбувається реагування на пропозиції щодо змін у графіках руху, враховуючи роботу підприємств та організацій міста.
На запитання «Чи задовольняє Вас рівень обслуговування водіями та кондукторами громадському транспорті?» 90 респондентів відповіли, що «Так, задовольняє», «Ні, не задовольняє» – відповіли 89 осіб, 81 особа зазначили, що «Важко відповісти». В основному нарікання на рівень обслуговування водіями надійшло на маршрут №4, а саме на куріння водієм під час руху транспортного засобу, розмову по телефону під час керування тощо.
Ми запитали «Чи є громадський транспорт, який забезпечує перевезення в громаді комфортними для пасажирів?» 68,8 % опитуваних зазначили, що «Ні», «Так» – зазначили 11,5 % респондентів, 20% опитуваних зазначили що «Важко відповісти». Комфорт та чистота в автобусах, серед основних зауважень серед опитуваних. Знову ж таки, нарікання на чистоту не на всіх маршрутах. Є водії та кондуктори, які слідкують за порядком у транспортному засобі, на якому працюють. Це вже людський фактор.
Пасажирські перевезення – це послуга, а в цій сфері цінується вихованість та повага до клієнта. Саме тому прохання до перевізників – слідкувати за якістю надання послуг. Бруд в автобусах, хамство та гучна музика в салонах автобусів, на які нарікає громадськість, не повинні мати місце.
Безумовно, більш молоде покоління користувачів громадського транспорту хоче застосувань сучасних технологій, задля відслідковування руху автобусу, час його прибуття, можливості розрахуватися карткою. Так, 155 (59,6%) респондентів вважають доцільним на даний час впровадження «електронного квитка», 55 осіб (21,25%) вважають, що «Ні», 52 (20%) опитаних зазначили, що «Важко відповісти». Власне над впровадженням цього й працює відділ економічного планування та підприємницької діяльності. Це питання потребує дещо комплексного підходу. Так, нами минулоріч https://novograd.city/…/u-marshrutkah-novograd… розпочалася підготовча робота з впровадження єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу транспорту загального користування, яка допоможе міській раді, як організатору перевезень, та перевізникам у наступних аспектах:
• безперервний online контроль за дотриманням схем та розкладів руху;
• одержання статистичних даних для контролю, ефективного планування та звітності;
• відстеження нецільового використання автобусів, фактів простою та недотримання швидкісного режиму;
• створення єдиної бази даних;
• покращення якості послуг, що надаються населенню міської територіальної громади пасажирським транспортом;
• можливості розширення системи для впровадження інших електронних засобів (табло прогнозування часу прибуття транспорту на зупинках, надання пасажирам додаткової аудіо- та відеоінформації у салоні ТЗ, підключення Web-додатків для відстеження руху громадського транспорту, підключення датчиків контролю пального, підключення до автоматизованої системи оплати проїзду (електронного квитка);
• можливість надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати й регулярно оновлювати її на єдиному державному вебпорталі відкритих даних та на своєму вебсайті.
Реалізація проекту була запланована у березні 2022, але через повномасштабне вторгнення робота в цьому напрямку була призупинена, в певній мірі з безпекових міркувань (відслідковування руху транспорту через супутникову систему), та знову ж таки через задіювання транспортних засобів, для потреб ЗСУ. Наразі, робота в цьому напрямку відновилася. І в другому кварталі цього року ми плануємо встановити відповідну систему.
Також, ми запитали у пасажирів, чи зверталися вони до органів місцевої влади з проханням покращити якість обслуговування у громадському транспорті. На що 196 осіб (65,4 %) відповіли, що не зверталися. 30 осіб з числа опитуваних, відповіли, що зверталися, 36 респондентів відповіли, що зверталися у інший спосіб, тобто до перевізника безпосередньо. Слід відмітити, що всі респонденти були активними у плані пропозицій, зауважень тощо. Ми їх усі систематизували, і найближчим часом обговоримо з перевізниками. Дякуємо за ваші відповіді та рекомендації.
Нагадуємо пасажирам, що у випадках конфліктних ситуацій, порушень, недотримання графіку руху Ви можете інформувати відділ економічного планування та підприємницької діяльності одним із способів:
Зателефонувавши за номером 3-53-67
Приватне повідомлення на сторінку відділу Відділ економічного планування та підприємницької діяльності
через телеграм https://t.me/+gP6OvRD3i3ZhNzYy
Звернення, скарга на папері, яку можна принести особисто в каб. 12 , Будинку рад, вул. Шевченка, 16
У зверненні ОБОВ’ЯЗКОВО треба вказати своє ім’я, по батькові, прізвище та адресу реєстрації, і чітко викласти суть: що, де, коли трапилося. Час, номер автобусу.
В той же час просимо пасажирів також дотримуватися поважливого ставлення до водіїв та кондукторів. Адже вони щоденно працюють з людьми різних категорій, що так само впливає на емоційний стан.
Будьмо взаємоввічливими!
Відділ економічного планування та підприємницької діяльності