Розглянуто інформацію щодо надання адміністративних послуг на території Новоград-Волинської МТГ

17 Листопада 2021, 16:52

Виконавчий комітет міської ради на своєму черговому 21 засіданні розглянув інформацію щодо надання адміністративних послуг на території Новоград-Волинської міської територіальної громади. Доповідала з даного питання директорка Центру надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради Тетяна Сметанкіна.

Зокрема, йшлося про те, що ЦНАП надає можливість жителям територіальної громади в максимально короткі терміни, в одному приміщенні, отримати адміністративні послуги за спрощеною процедурою через адміністраторів.

З метою розширення спектру послуг суб’єктам звернень з Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції було підписано меморандум про  співпрацю у сфері надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану.

З дати відкриття ЦНАП, а це вересень 2020 року до листопада 2021 року надавалось 136  видів послуг. Станом на 01.11.2021 року  кількість послуг, які можна отримати в  ЦНАП, збільшилась до 222. Новий перелік адміністративних послуг затверджений рішенням міської ради від 21.10.2021 №330 https://info.nvrada.gov.ua/uk/documents/item/10780 . В перелік включено всі послуги, які наразі можуть бути надані ЦНАП.

Зокрема:

  •   Послуги виконавчих органів міської ради – 115:

Управління містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради – 31 послуга;

Відділу державної реєстрації ЦНАП міської ради – 31 послуга;

Відділу ведення реєстру територіальної громади – 7 послуг;

Управління житлово-комунального господарства  та екології міської ради – 10 послуг

Відділу економічного планування та підприємницької діяльності – 2 послуги

  • Послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які надаються в порядку делегування повноважень міській раді – 107 :

Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції -50 послуг;

Новоград-Волинського райвідділу  Управління державної міграційної служби – 1 послуга;

Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області – 19 послуг.

 

Йшлося про те, що на даний час штатна чисельність працівників ЦНАП становить 14 осіб, проте у зв’язку з розширенням меж територіальної громади, а також розширенням послуг, є необхідність введення додаткових посад адміністраторів.

За надані послуги (за 10 місяців 2021 року) до міського бюджету надійшло:

  • Послуги з реєстрації фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 62430,80 грн;
  • Послуги з реєстрації речових прав на нерухоме майно – 565 677 грн;
  • Послуги з реєстрації місця проживання (прописка/виписка) – 40 570 грн;
  • Витяги з ДЗК – 98 700 грн

З загальної кількості послуг (222 послуги в переліку) що надаються ЦНАП, плата до міського бюджету надходить від 5-ти найменувань послуг.

Плата за адміністративні послуги встановлюється виключно законами   України і не може регулюватися жодними рішеннями органів місцевого самоврядування.

З початку року, за поточні 10 місяців населенню надано  40 345 адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними традиційно залишаються  послуги з реєстрації місця проживання, державної реєстрації права власності на нерухоме майно, витяги з ДЗК, реєстрація підприємницької діяльності і внесення змін до даних юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

До актуальних послуг сьогодні додалась послуга з подання до новоствореної Державної інспекції з архітектури та містобудування повідомлень про початок виконання будівельних робіт та декларацій про готовність об’єкта до експлуатації.

В Центрі запроваджений шеринг документів. При поданні адміністратору документів для отримання адміністративної послуги – відвідувач може надіслати копії свого закордонного паспорта,  ІD – картки, свідоцтва про народження та ідентифікаційного коду безпосередньо на комп’ютер адміністратора зі свого телефона. Таку можливість Центром запроваджено через портал «Дія».

Для зручності відвідувачів прийом громадян ведеться і в суботу. Проводиться попередній запис в очному та в телефонному режимах.

В наступному році планується переміщення ЦНАПу в будівлю Прозорого офісу, що надасть можливість більш комфортного надання адмінпослуг жителям громади.

Міський голови Микола Боровець зазначив, що має здійснюватися постійний моніторинг якості обслуговування громадян та надання адміністративних послуг в ЦНАП. Доручив провести відповідний аналіз для можливості прийняття відповідних рішень.

Також згідно з вимогами чинного законодавства рішенням виконавчого комітету затверджено інформаційні і технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради. Усі їх буде оприлюднено на офіційному сайті міської ради https://info.nvrada.gov.ua/uk/page/perelik-administrativnih-poslug-cnap  після їх підписання у визначений чинним законодавством термін.

 

Чат-бот Гаряча лінія