Розглянуто інформацію щодо надання адміністративних послуг на території Новоград-Волинської МТГ

Виконавчий комітет міської ради на своєму черговому 21 засіданні розглянув інформацію щодо надання адміністративних послуг на території Новоград-Волинської міської територіальної громади. Доповідала з даного питання директорка Центру надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради Тетяна Сметанкіна.
Зокрема, йшлося про те, що ЦНАП надає можливість жителям територіальної громади в максимально короткі терміни, в одному приміщенні, отримати адміністративні послуги за спрощеною процедурою через адміністраторів.
З метою розширення спектру послуг суб’єктам звернень з Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції було підписано меморандум про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг з державної реєстрації актів цивільного стану.
З дати відкриття ЦНАП, а це вересень 2020 року до листопада 2021 року надавалось 136 видів послуг. Станом на 01.11.2021 року кількість послуг, які можна отримати в ЦНАП, збільшилась до 222. Новий перелік адміністративних послуг затверджений рішенням міської ради від 21.10.2021 №330 https://info.nvrada.gov.ua/uk/documents/item/10780 . В перелік включено всі послуги, які наразі можуть бути надані ЦНАП.
Зокрема:
- Послуги виконавчих органів міської ради – 115:
Управління містобудування, архітектури та земельних відносин міської ради – 31 послуга;
Відділу державної реєстрації ЦНАП міської ради – 31 послуга;
Відділу ведення реєстру територіальної громади – 7 послуг;
Управління житлово-комунального господарства та екології міської ради – 10 послуг
Відділу економічного планування та підприємницької діяльності – 2 послуги
- Послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які надаються в порядку делегування повноважень міській раді – 107 :
Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції -50 послуг;
Новоград-Волинського райвідділу Управління державної міграційної служби – 1 послуга;
Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області – 19 послуг.
Йшлося про те, що на даний час штатна чисельність працівників ЦНАП становить 14 осіб, проте у зв’язку з розширенням меж територіальної громади, а також розширенням послуг, є необхідність введення додаткових посад адміністраторів.
За надані послуги (за 10 місяців 2021 року) до міського бюджету надійшло:
- Послуги з реєстрації фізичних осіб – підприємців та юридичних осіб – 62430,80 грн;
- Послуги з реєстрації речових прав на нерухоме майно – 565 677 грн;
- Послуги з реєстрації місця проживання (прописка/виписка) – 40 570 грн;
- Витяги з ДЗК – 98 700 грн
З загальної кількості послуг (222 послуги в переліку) що надаються ЦНАП, плата до міського бюджету надходить від 5-ти найменувань послуг.
Плата за адміністративні послуги встановлюється виключно законами України і не може регулюватися жодними рішеннями органів місцевого самоврядування.
З початку року, за поточні 10 місяців населенню надано 40 345 адміністративних послуг.
Найбільш запитуваними традиційно залишаються послуги з реєстрації місця проживання, державної реєстрації права власності на нерухоме майно, витяги з ДЗК, реєстрація підприємницької діяльності і внесення змін до даних юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
До актуальних послуг сьогодні додалась послуга з подання до новоствореної Державної інспекції з архітектури та містобудування повідомлень про початок виконання будівельних робіт та декларацій про готовність об’єкта до експлуатації.
В Центрі запроваджений шеринг документів. При поданні адміністратору документів для отримання адміністративної послуги – відвідувач може надіслати копії свого закордонного паспорта, ІD – картки, свідоцтва про народження та ідентифікаційного коду безпосередньо на комп’ютер адміністратора зі свого телефона. Таку можливість Центром запроваджено через портал «Дія».
Для зручності відвідувачів прийом громадян ведеться і в суботу. Проводиться попередній запис в очному та в телефонному режимах.
В наступному році планується переміщення ЦНАПу в будівлю Прозорого офісу, що надасть можливість більш комфортного надання адмінпослуг жителям громади.
Міський голови Микола Боровець зазначив, що має здійснюватися постійний моніторинг якості обслуговування громадян та надання адміністративних послуг в ЦНАП. Доручив провести відповідний аналіз для можливості прийняття відповідних рішень.
Також згідно з вимогами чинного законодавства рішенням виконавчого комітету затверджено інформаційні і технологічні картки адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Новоград-Волинської міської ради. Усі їх буде оприлюднено на офіційному сайті міської ради https://info.nvrada.gov.ua/uk/page/perelik-administrativnih-poslug-cnap після їх підписання у визначений чинним законодавством термін.