![🤔](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t34/1/16/1f914.png)
Випадково надали дані своєї платіжної картки чи інтернет-банкінгу на підозрілому сайті? У такому разі слід діяти не зволікаючи, відповідно до наступних рекомендацій.
![📞](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4d/1/16/1f4de.png)
Зателефонуйте до банку. Використовуйте номер, зазначений на звороті вашої картки. Це – найшвидший спосіб зв’язатися з банком і отримати необхідну допомогу.
![🔒](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2e/1/16/1f512.png)
Попросіть банк негайно заблокувати кошти на Вашому рахунку, щоб запобігти несанкціонованим транзакціям.
![❗️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t50/1/16/2757.png)
У разі якщо вже відбулося несанкціоноване списання коштів, вимагайте блокування всіх подальших транзакцій. Також надайте звернення до банку – отримувача коштів щодо їх блокування/повернення.
![🥷🏻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t2c/1/16/1f977_1f3fb.png)
Якщо Ви вважаєте, що шахраям відомі Ваші логін і пароль від акаунту в соціальних мережах чи іншого сервісу – перевірте всі активні сеанси на тому сервісі, де ви підозрюєте шахрайство. Це можна зробити в налаштуваннях безпеки акаунту. Закрийте всі сеанси, які Вам незнайомі або які розміщені в підозрілих місцях, щоб унеможливити подальший несанкціонований доступ до акаунту.
Не зволікайте з реагуванням у подібних ситуаціях, кожна хвилина може бути важливою для запобігання фінансовим втратам.
![ℹ️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8e/1/16/2139.png)
Якщо Ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті
![💻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8c/1/16/1f4bb.png)
кіберполіції (
https://ticket.cyberpolice.gov.ua/) або повідомте про цю ситуацію за номером телефону
![📞](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t4d/1/16/1f4de.png)
0 800 505 170.