У Новограді-Волинському відкрито сучасний Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Житомиргаз»

7 Червня 2017, 20:01

7 червня 2017 року міський голова Віктор Весельський разом з секретарем міської ради Оленою Пономаренко, заступником міського голови Віктором Шалухіним та депутатами міської ради взяли участь у церемонії відкриття Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Житомиргаз».

До привітального слова було запрошено міського голову Віктора Леонідовича Весельського, який зазначив: «Міська влада не стоїть осторонь питань відкриття таких центрів, які наближують послуги до споживачів та роблять отримання інформації й оформлення документів швидшим, простішим і приємнішим. За підтримки Міністра соціальної політики України Андрія Олексійовича Реви, який нещодавно з робочим візитом перебував у нашому місті, розпочато роботу з впровадження загальноукраїнського соціального проекту «Прозорий офіс», де надаватимуться послуги працівниками департаменту праці та соціального захисту населення міської ради і Новоград-Волинським об’єднаним управлінням пенсійного фонду України в Житомирській області.

Відкриття Центру обслуговування клієнтів у місті Новограді-Волинському ПАТ «Житомиргаз» надасть можливість новоград-волинцям напряму звертатися в Центр, отримуючи якісні послуги, кваліфіковане та оперативне обслуговування, а головне –  зменшить час очікування у чергах».

Почесну місію перерізати стрічку та дати старт роботі Центру спільно виконали очільник міста Віктор Весельський та голова правління ПАТ «Житомиргаз» Валентин Ющенко.

Після чого начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Житомиргаз» Сергій Пікуль для гостей і перших відвідувачів Центру провів екскурсію просторою залою та доповів про призначення, завдання та можливості Центру.

Центр обладнаний автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою «електронною чергою». Електронне табло інформує клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказуватиме адміністратор, який постійно перебуватиме в  залі. При цьому всі менеджери центру достатньо кваліфіковані для того, щоб забезпечити комплексне обслуговування клієнтів, надати допомогу в разі складнощів при оформленні документів або іншої послуги, пов’язаної з газопостачанням. Зокрема, менеджери надаватимуть повний перелік послуг компанії, починаючи від інформації по особовому рахунку, надання споживачеві необхідних довідок, закінчуючи оформленням документів для відключення або підключення газового обладнання та інше.

Крім того, в Центрі обслуговування клієнтів забезпечена можливість максимально комфортного очікування – в залах встановлені комфортні дивани, кулери з водою, банкомат «Ощадбанку» для сплати за спожитий газ, для клієнтів з дітьми є окремий куточок з розмальовками та пазлами. Що стосується людей з обмеженими можливостями, для них встановлено спеціальний пандус.

Присутні на церемонії відкриття позитивно оцінили створення якісно нових умов для обслуговування клієнтів ПАТ «Житомиргаз».

Довідково:

Режим роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Житомиргаз» – з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 год. без перерви. Адреса центру: м.Новоград-Волинський, вул. Соборності, 48.
 

 

Відділ інформації та зв’язків

з громадськістю міської ради

 

Чат-бот Гаряча лінія