Відбулась робоча зустріч щодо реалізації проекту створення центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс»

5 Вересня 2017, 8:24

5 вересня 2017 року директор департаменту праці та соціального захисту населення міської ради Л.В. Хрущ провела робочу зустріч з проектувальниками по виконанню робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації для створення у місті Новограді-Волинському центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» – директором ТОВ «СІ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» Юрієм Бугайчуком та заступником директора Віталієм Богурським.

Також до участі в нараді було запрошено міського голову В.Л. Весельського, секретаря міської ради О.А. Пономаренко, депутатів міської ради, керівників виконавчих органів міської ради та служб і організацій міста, які прийматимуть участь у реалізації даного проекту.

На початку робочої зустрічі очільник міста зазначив: «Приміщення на вул. Шевченка, 18, на місці якого, зокрема, має бути розміщено «прозорий офіс», знаходиться в комунальній власності міської ради, на що вказують офіційні документи: Свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю від 27.06.2008р., інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. На позачерговому засіданні п’ятнадцятої сесії міської ради сьомого скликання рішенням від 11.08.2017р. №351 надано дозвіл на знесення та списання з балансу нежитлової одноповерхової будівлі комунальної власності територіальної громади міста за вказаною адресою. Крім того, 13 липня 2017 року Президент підписав Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік», згідно з яким місту Новограду-Волинському виділено субвенцію з державного бюджету у розмірі 8 млн. грн. для реалізації проекту».

У «прозорому» офісі надаватимуться послуги працівниками департаменту праці та соціального захисту населення міської ради та Новоград-Волинським об’єднаним управлінням пенсійного фонду України в Житомирській області, що значно оптимізує процес починаючи від прийняття документів і до призначення всіх видів соціальної допомоги, виплат, пільг та субсидій. Тож, очільник міста закликав усіх працювати оперативно та конструктивно, адже все це робиться для людей.

Під час зустрічі було узгоджено умови договору щодо реалізації проекту створення центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс», зокрема, що стосується технічних, інженерно-геологічних умов та завдань проектування.

 

Відділ інформації та зв’язків

з громадськістю міської ради

 

Чат-бот Гаряча лінія