Відбулось засідання робочої групи з питань оптимізації структури виконавчих органів міської ради

13 вересня 2018 року в конференц-залі міської ради під головуванням першого заступника міського голови Сергія Колотова відбулось засідання робочої групи з питань оптимізації структури виконавчих органів міської ради.
Участь в засіданні взяли: співголова робочої групи з питань оптимізації структури виконавчих органів міської ради Василь Остапчук, заступник міського голови Анатолій Легенчук, т.в.о. начальника фінансового управління міської ради Валентина Іваненко, т.в.о. керуючого справами виконавчого комітету Ніна Марчук, начальник – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку міської ради Світлана Литвин, начальник юридичного відділу міської ради Павло Антонюк, начальник відділу кадрів та архівної роботи міської ради Колесник Жанна, голова постійної комісії міської ради з питань соціальної політики, охорони здоров’я, освіти, культури та спорту Володимир Федорчук та голова постійної комісії міської ради з питань економічного розвитку Сергій Хапчук.
Нагадаємо розпорядженням міського голови від 12.06.2018 №138 (о) доручено посадовим особам виконавчих органів міської ради спільно з постійними комісіями міської ради (за згодою) вивчити питання щодо оптимізації структури виконавчих органів міської ради та підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Новограда – Волинського.
Ще одним розпорядженням від 10.09.2018 року №211 «Про структуру виконавчих органів Новоград – Волинської міської ради» створено робочу групу з питань оптимізації структури виконавчих органів міської ради під керівництвом міського голови та затверджено її склад.
Робочій групі необхідно розробити детальний перспективний план оптимізації структури та штатної чисельності працівників виконавчих органів міської ради на 2018-2019 роки з метою переходу до ефективної системи управління та внести на розгляд чергової сесії міської ради відповідний проект рішення.
Так, цього дня робоча група вивчала наступні питання: скорочення двох посад заступників міського голови, що курують галузь ЖКГ та створення посади «заступник міського голови – начальник управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності міської ради»; об’єднання відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради з відділом програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради в один структурний підрозділ; реорганізації відділу підтримки муніципальних ініціатив і інвестицій, підприємницької діяльності, економічного аналізу та планування міської ради та утворення юридичного управління шляхом реорганізації юридичного відділу міської ради. По всім питанням внесені протокольні пропозиції членів робочої групи.
В процесі обговорення робоча група підняла ряд додаткових питань: вивчити можливість оптимізації штатної чисельності працівників департаменту праці та соціального захисту населення міської ради та управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності міської ради.
На наступному тижні заплановане засідання робочої групи задля вирішення питання оптимізації управління житлово-комунального господарства, енергозбереження та комунальної власності міської ради та двох куруючих заступників міського голови.
Загалом вирішено приймати рішення щодо оптимізації структури та штатної чисельності працівників виконавчих органів міської ради за результатами роботи останніх. Про всі остаточні рішення робочої групи з питань оптимізації структури виконавчих органів міської ради буде повідомлено додатково.