Відбулося двадцять друге засідання виконавчого комітету Новоград-Волинської міської ради
23 листопада 2016 року під головуванням міського голови Віктора Весельського у великій залі Будинку рад відбулось чергове двадцять друге засідання виконавчого комітету міської ради. У роботі взяли участь 15 членів виконкому міськради, начальники управлінь та відділів міської ради, радники міського голови, представники громадськості, місцевих ЗМІ. До порядку денного засідання було включено 12 питань та інформація про роботу контрольної комісії виконавчого комітету міської ради за дотриманням зобов’язань щодо сплати податків та зборів до міського бюджету, а також за клопотанням заступника міського голови – начальника фінансового управління міської ради Ірини Ящук до порядку денного було включено питання „Про внесення змін до міського бюджету на 2016 рік“.
На початку засідання очільник міста ознайомив присутнім з поточною ситуацією щодо життєзабезпечення громади міста. Заступник міського голови – начальник фінансового управління міської ради Ірина Ящук поінформувала присутніх про виконання бюджету міста за 10 місяців 2016 року. А саме: „За даними управління Державної казначейської служби України в м. Новограді-Волинському до бюджету міста за 10 місяців 2016 року надійшло коштів у сумі 362 886,2 тис. грн або 105,5 % до уточненого плану міської ради. До загального фонду міського бюджету надійшло 349 918,8 тис. грн або 104,5% до уточненого плану міської ради.
Власних доходів отримано у сумі 144 897,1 тис. грн, що більше уточненого плану міської ради на 16 362,2 тис. грн або на 12,7%. Виконання забезпечено по всіх джерелах доходів.
Протягом 10 місяців 2016 року до бюджету надійшло всіх видів субвенцій у сумі 204 492,0 тис. грн або 99,4% до уточненого плану міської ради. В порівнянні з відповідним періодом 2015 року обсяг субвенцій збільшився на 46 549,3 тис. грн. або на 29,5%.
До спеціального фонду міського бюджету отримано 12 967,4 тис. грн., з них 2 380,7 тис. грн. – до бюджету розвитку.
Видаткова частина міського бюджету за січень-жовтень 2016 року в цілому виконана у сумі 329 087,9 тис. грн, що становить 92,9% планових призначень звітного періоду.
Видатки загального фонду міського бюджету профінансовано у сумі 298 384,9 тис. грн., що становить 96,7% планових призначень.
На фінансування першочергових та захищених статей спрямовано 279 140,0 тис. грн або 93,5%.
Касові видатки за спеціальним фондом проведено у сумі 30 703,0 тис. грн, в тому числі за рахунок власних надходжень бюджетних установ у сумі 9 408,3 тис. грн.
Із загальної суми видатків спеціального фонду 21 294,7 тис.грн. спрямовано на проведення капітальних видатків.
В повному обсязі забезпечена виплата заробітної плати, відпускних працівникам бюджетних установ міста та проведені розрахунки за спожиті енергоносії. Профінансовані всі видатки, зареєстровані розпорядниками коштів в управлінні Державної казначейської служби“.
Під час засідання виконавчого комітету міської ради було заслухано та обговорено ряд питань, що стосуються різних сфер життєдіяльності міста. Зокрема, рішеннями виконавчого комітету міської ради надано: разову грошову допомогу 6 учасникам АТО та членам їх сімей на загальну суму у розмірі 14 500 гривень; разову грошову допомогу на лікування 169 особам на загальну суму у розмірі 89 600 гривень; разову грошову допомогу в зв’язку з обставинами 36 особам на загальну суму у розмірі 34 200 гривень.
Також були прийняті рішення: про захист житлових і майнових прав дитини; про захист прав та законних інтересів дітей; про квартирні питання; про житлово-квартирні питання; про впровадження коефіцієнтів співвідношення кількості безплатно перевезених до платних пасажирів на міських автобусних маршрутах; про внесення змін до міського бюджету на 2016 рік.
Питання про поточне будівництво у місті; про перереєстрацію тимчасових торгівельних споруд для провадження підприємницької діяльності; про розгляд заяв громадян щодо скасування постанов про притягнення до адміністративної відповідальності в порядку статті 152 КУпАП виявилося досить дискусійними. Після тривалого обговорення було вирішено підтримати проекти рішень, але в подальшому врахувати всі зауваження та пропозиції, які були висловлені з даного приводу. Проект рішення „Про Порядок організації та проведення мирних зібрань у місті Новограді-Волинському“ не отримав підтримку більшості членів виконавчого комітету, тому було доручено його доопрацювати та винести на наступне засідання виконкому.
З інформацією про роботу контрольної комісії виконавчого комітету міської ради за дотриманням зобов’язань щодо сплати податків та зборів до міського бюджету присутнім доповіла заступник начальника управління – начальник відділу доходів фінансового управління міської ради Наталія Кузнєцова. Зокрема, за даними Новоград-Волинської об’єднаної державної податкової інспекції заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів станом на 01.10.2016 становить 5 140,24 тис. грн., в т.ч. до державного бюджету – 2821,0 тис. грн., до міського бюджету – 2 319,24 тис. грн.
До відповідного періоду минулого року заборгованість до міського бюджету збільшилась на 1 219,6 тис. грн (або на 110,9%). Ріст податкового боргу спостерігається по:
– податку на прибуток на 10,7 тис. грн.,
станом на 01.10.2015- 21,3 тис.грн.,
на 01.10.2016- 32,0 тис.грн.;
– земельному податку з юридичних осіб на 176,5 тис. грн.
станом на 01.10.2015- 67,4 тис.грн.,
на 01.10.2016- 243,9 тис.грн.;
– земельному податку з фізичних осіб на 51,2 тис. грн.
станом на 01.10.2015- 75,5 тис.грн.,
на 01.10.2016- 126,7 тис.грн.;
– орендній платі за землю з юридичних осіб на 157,3 тис. грн.
станом на 01.10.2015- 490,2 тис.грн.,
на 01.10.2016- 647,5тис.грн.,
– орендній платі за землю з фізичних осіб на 398,6 тис. грн.
станом на 01.10.2015- 237,7 тис.грн.,
на 01.10.2016-636,3 тис.грн.,
– податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки по юридичних особах на 214,8 тис. грн.
станом на 01.10.2015- 3,7 тис.грн.,
на 01.10.2016- 218,5 тис.грн.,
– податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки по фізичних особах на 81,9 тис. грн.
станом на 01.10.2015- заборгованість відсутня,
на 01.10.2016- 81,9 тис.грн.
В 2016 році проведено нарахування податку за 2015 рік громадянам, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості .
– по єдиному податку з юридичних осіб на 55,7 тис. грн,
станом на 01.10.2015- 17,8 тис.грн.,
на 01.10.2016- 73,5 тис.грн.,
– по єдиному податку з фізичних осіб на 83,1 тис. грн,
станом на 01.10.2015- 70,6 тис.грн.,
на 01.10.2016- 153,7 тис.грн.
По податку на доходи з фізичних осіб податковий борг станом на 01.10.2016 складає 105,2 тис. грн.., в порівнянні до відповідного періоду минулого року борг зменшився на 8,2 тис. грн.
Рішенням виконавчого комітету від 13.02.2008 №38 створено контрольну комісію виконавчого комітету міської ради за дотриманням зобов’язань щодо сплати податків та зборів до міського бюджету.
За результатами роботи контрольної комісії станом на 01.11.16 погашено заборгованість у сумі 258,6 тис.грн., а саме з:
– орендної плати за землю в сумі 225,6 тис.грн.;
– орендної плати за майно комунальної власності – 20,5 тис.грн.;
– єдиного податку – 12,5 тис.грн.
З них заборгованість минулих років – 124,0 тис.грн., залучено до укладення договору з ОДПІ на погашення розстрочених сум до кінця року в розмірі 72,5 тис. грн.
Відділ інформації та зв’язків
з громадськістю міської ради