Віктор Весельський провів виїзний прийом громадян

15 Травня 2017, 15:38

Щоп’ятниці міський голова Віктор Весельський здійснює особисті прийоми громадян, з метою поспілкуватись з населенням міста та допомогти у вирішенні проблемних питань. 12 травня 2017 року очільник міста провів виїзний прийом громадян у приміщення КП міської ради «Новоград-Волинськжитлосервіс». Також були присутні заступники міського голови Оксана Гвозденко, Віктор Шалухін та Лариса Шутова, заступник міського голови-начальник фінансового управління міської ради Ірина Ящук, депутат міської ради Олександр Стадник, керівники департаменту, управлінь та відділів міської ради.

Впродовж дня до Віктора Леонідовича звернулося 18 мешканців міста. Цього разу місцевими жителями порушувались питання щодо земельних відносин, освітлення вулиці Штепіна та запровадження додаткового маршруту по цій вулиці для довезення дітей до школи в години «пік», поточного ремонту дороги по вулиці Шевченка, надання матеріальної допомоги, у тому числі на дороговартісне лікування, тощо.

Були і колективні заяви. Члени ОСББ «Колорит» звернулись з проханням надати допомогу у виділенні приміщення для проведення зборів. А громада будинку №4 по вулиці Надслучанська (ОСББ «Журавлина плюс») поскаржилась на потребу у проведенні ремонту системи теплопостачання та покрівлі. Зокрема, у заяві зазначено, що будинок зданий в експлуатацію у 1964 році. Протягом 52 років ремонти не проводились. Для проведення ремонту системи теплопостачання та покрівлі замовлено проектно-кошторисну документацію. Співвласниками будинку вже зібрано частину коштів. Тож громада будинку звертається з проханням виділити кошти з місцевого бюджету на проведення капітального ремонту тепломережі та покрівлі будинку на основі співфінансування.

Під час виїзного прийому очільник міста наголосив, що звернення від громадян мають розглядатися невідкладно, вирішуватися по суті, всі заявники мають бути вчасно проінформовані про результатами розгляду.

На кожне звернення була заведена контрольна картка особистого прийому, в необхідних випадках заявникам були надані роз’яснення щодо порядку вирішення порушених питань.

 

Відділ інформації та зв’язків

з громадськістю міської ради

 

Чат-бот Гаряча лінія