Як бізнесу впровадити Загальнонаціональну хвилину мовчання

Загальнонаціональна хвилина мовчання покликана об’єднати українців у вшануванні пам’яті полеглих Захисників та Захисниць. І кожен бізнес, незалежно від формату чи масштабу, може стати частиною цієї гідної практики.
Що потрібно зробити:– Скачайте звук для хвилини мовчання. Оберіть формат, що найкраще підходить до атмосфери вашого закладу: чоловічий чи жіночий голос, метроном, кроки.-Поясніть команді, чому це важливо. Зберіть колектив і відкрито поговоріть про сенс цього ритуалу. Наприклад:“Це наш спосіб подякувати тим, хто бореться, і вшанувати тих, хто віддав найдорожче за нашу свободу. Це не просто тиша – це пам’ять, згуртованість та свідомість.”– Поширте інформацію про впровадження Хвилини мовчання в соцмережах вашого бізнесу. Напишіть короткий пост чому це важливо для вас та запросіть клієнтів долучатися.– Вмикайте звук щоденно о 9:00
Багато закладів починають роботу з хвилини мовчання. Наприклад, відкриваються о 8:55, аби долучитися до хвилини о 9:00.


Це не проблема. Ви можете самостійно оголосити її, увімкнути радіо чи зробити невеличку паузу без слів. Атмосфера сама все скаже.

Варто пам’ятати, це не примус, а запрошення до вшанування. Люди відгукуються з повагою і вдячністю – особливо у такі непрості часи.

Насправді це світова практика. У багатьох країнах є хвилина мовчання – для всіх громадян, не лише державних установ.

Ні. Це – для кожного. Ми, як громадянське суспільство, створюємо культуру вшанування. Чим більше людей долучається – тим сильніша наша єдність.

Ніколи не пізно почати. Наприклад, у 2024 році десятки кав’ярень, ресторанів і книгарень почали щоденну Хвилину мовчання – і отримали підтримку клієнтів.

Навпаки, саме тоді важливо зробити паузу. Це короткий момент, який створює новий простір – для тиші, єдності та свідомості.
