Як змінити номер телефону, вказаний при поданні декларації?

7 Липня 2020, 10:27

Подаючи декларацію до закладу охорони здоров’я та обираючи лікаря первинки, вказуйте актуальний номер мобільного. Саме на цей номер надійде код авторизації в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) і таким чином відбудеться підтвердження пацієнта в системі.

До того ж, мобільний потрібен, коли ми отримуємо електронний рецепт на «Доступні ліки» – номер рецепта і код підтвердження надходять у смс. А також під час оформлення електронного направлення – його номер також надсилають на телефон.

Аби без проблем користуватися послугами Програми медичних гарантій, стежте за тим, щоб електронна система знала правильний номер вашого мобільного.

Якщо виникла потреба змінити номер, який є недоступним, можна звернутися до НСЗУ через онлайн-форму (Громадянам – Користувачам ЕСОЗ) https://bit.ly/2XmbSxZ.

НСЗУ отримує запит і скидає налаштування, пацієнт може оновити номер телефону. Під час наступного візиту до свого лікаря пацієнту необхідно актуалізувати номер телефону. Процес скидання може тривати кілька днів, але пацієнт має можливість перевірити статус розгляду своєї заяви (https://bit.ly/3girY5P).

Як це зробити: після заповнення онлайн-форми запишіть номер свого запиту. Наступного дня зайдіть на сайт (Громадянам – Користувачам ЕСОЗ – Перевірка стану запиту) та введіть цей номер.

Побачите один із чотирьох варіантів відповіді:

«Запит виконано» – це означає, що все вдалося. Під час наступного візиту до свого лікаря Під час наступного візиту до свого лікаря необхідно актуалізувати номер телефону.

«Запит опрацьовується» – ваш запит ще в роботі, зайдіть на сайт трохи пізніше і подивіться статус.

«Запит відхилено» – вашу особу не ідентифікували, зателефонуйте до контакт-центру за номером 16-77, повідомте оператору номер запиту і своє прізвище.

«Введіть правильно номер id» – помилка під час введення номеру, спробуйте ще раз.

Якщо не пам’ятаєте, який номер вказаний у вашій декларації – зазирніть у свій примірник. Це юридичний документ, який має зберігатися у вас та у вашому медичному закладі.

Дуже важливо: для ефективного пошуку та обробки інформації у самому запиті необхідно вносити саме ті дані, які внесено в вашу декларацію.

Якщо ви бажаєте змінити ваш актуальний номер телефону на інший, то така заміна відбувається безпосередньо під час візиту до свого лікаря.

 

НСЗУ для пацієнта

 

Чат-бот Гаряча лінія