Як звернутися за екстреною медичною допомогою при відсутності електропостачання та зв’язку? Наводимо алгоритм і черговість дій.

29 Листопада 2022, 0:36
1. Спробувати повторно набрати номер «103» з мобільного. ⚡️
2. При відсутності мобільного зв’язку – набрати номер «103» зі стаціонарного телефону
3. Набрати один із резервних номерів диспетчерської служби «екстренки»:
◀️ Kyivstar – 067 411 72 29
◀️ Lifecell – 073 477 31 03
◀️ Vodafone – 095 477 31 03
4. Зателефонувати на номери диспетчерів, використовуючи інтернет-додатки (Skype, WhatsApp, Telegram, Viber)
5. Наступним кроком, набрати інші екстрені служби: 112, 101, 102 або альтернативні номери ДСНС, Нацполіції.
6. Звернення до пункту постійного чи тимчасового базування бригад екстренки, поліції, ДСНС або Пунктів Незламності.
7. Звернутись до працівників швидкої, поліції, пожежників, які знаходяться у вашому радіусі або біля Пункту Незламності та попросити про допомогу.
8. Потрапити до медичного закладу самостійно.
Житомирська ОВА
Чат-бот Гаряча лінія