Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг Звягельської міської ради за жовтень 2025 року
Центр надання адміністративних послуг Звягельської міської ради інформує:
За період роботи з 1 по 31 жовтня 2025 року у ЦНАП Звягельської міської ради було надано 4000 адміністративних послуг та 1867 консультацій з питань отримання адміністративних послуг.
Послуги виконавчих органів міської ради:
-
Управління містобудування, архітектури та земельних відносин – 183;
-
Управління житлово-комунального господарства та екології – 7;
-
Видача та продовження дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї – 32;
-
Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують житла для тимчасового проживання – 4.
Послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади (у межах делегованих повноважень):
-
Відділ державної реєстрації ЦНАП міської ради – 554;
-
Відділ ведення реєстру територіальної громади – 2296.
Послуги Центрального міжрегіонального управління юстиції (м. Київ):
-
Реєстрація громадських об’єднань та внесення змін до відомостей про них – 1;
-
Комплексна послуга «ЄМалятко» – 9.
Послуги Звягельського відділу УДМС України в Житомирській області:
-
Вклейка фото – 12;
-
Паспортні послуги – 297.
Інші послуги:
-
Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області – 308;
-
Державна інспекція архітектури та містобудування України – 57;
-
Витяг про несудимість – 115;
-
Надання компенсації за пошкоджене нерухоме майно (єВідновлення) – 53;
-
Міністерство у справах ветеранів України – 50;
-
ГК «Нафтогаз» – 34.
Додаткові заходи:
Протягом місяця проведено 2 чергові виїзди “Мобільного адміністратора” ЦНАП, під час яких мешканці громади мали змогу отримати послуги безпосередньо за місцем проживання.