Новоград-Волинське об’єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області інформує:
З метою покращення якості та оперативності обслуговування громадян, впровадження технологій електронного урядування в соціальній сфері Пенсійний фонд України розробив ВЕБ-ПОРТАЛ електронних послуг Пенсійного фонду України, який працює з 2012 року, забезпечуючи надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді. За його допомогою пенсіонери, застраховані особи та страхувальники можуть отримувати в режимі онлайн доступ до інформації в пенсійній сфері.
Нова сучасна послуга надає можливість громадянам отримати різні консультації та економити час, зусилля і кошти. Надання електронних послуг здійснюється органами Пенсійного фонду України для користувачів послуг безкоштовно.
Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua/
Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:
Отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян).
Отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів).
Формування запитів на попередню підготовку документів.
Можливість подачі скарг.
Запис на прийом до фахівців Фонду.
Отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).
Умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших обов’язкових платежів;
Умови та порядок складання і подання звітності
Для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ Вам необхідно виконати наступні кроки:
1. Звернутися до управління Пенсійного фонду України та оформити заяву. При собі мати паспорт та ідентифікаційний номер.
Фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні.
2. Вам надається розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Код необхідний для реєстрації на Веб-порталі, який зберігається в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
3. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі».
4. На введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації.
5. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне її закінчення .
Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі («Вхід»).
Чекаємо Вас за адресою: м.Новоград-Волинський, вулиця Єрьоменка, 16. каб 18, каб 3. Телефон для довідок 21568, 24178.
Н.М. Литвинко,
завідувач сектору ведення електронних реєстрів,
підтримки, адміністрування і
захисту інформаційно-аналітичних систем