Про роботу відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради

23 Березня 2018, 19:10

22 березня 2018 року міський голова Віктор Весельський заслухав ряд звітів начальників відділів виконавчих органів міської ради. Зокрема, за участі секретаря міської ради Олени Пономаренко та керуючого справами виконавчого комітету міської ради Дмитра Ружицького, очільник Новограда-Волинського ознайомився із роботою за січень-лютий 2018 року відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради (начальник Ружена Мельник, головний спеціаліст Микола Білявський).

Таким чином, протягом звітного періоду відділ програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради виконував покладені на структурний підрозділ завдання згідно посадових обов’язків, а це: 

– Відновлення працездатності операційної системи (ОС), службових програм (драйвера, переглядачі форматів), прикладних програм (інтернет-браузери, текстові редактори, електронні таблиці), спеціалізованого програмного забезпечення (державні онлайн системи, крипто бібліотеки).

– Відновлення роботи локальної мережі, проведення додатково гілки локальної мережі.

– Налаштування мережевих принтерів, сканерів.

– Перенесення комп’ютерів, повне налаштування на новому місці: підключення до мережі Інтернет, налаштування підключення до найближчого принтера.

– Встановлення та налаштування програмного забезпечення для подання бухгалтерської електронної звітності до державної казначейської служби: на 2 комп’ютери відділу бухгалтерського обліку міської ради, бухгалтеру відділу з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення.

– Комунікація з ФОП щодо заправки картриджів тонером, ремонту картриджів, заміна фото барабанів, дозуючих лез, ремонту принтерів, акти наданих послуг, ведення обліку заправок, ремонтів. Заправка ксерокса – 12 заправок та 2 ремонти.

– Допомога з форматами файлів, які надходять на поштові скриньки посадовців та не відкриваються до читання стандартними засобами. Встановлення та налаштування програмного забезпечення під конкретні формати.

– Внесення порядків денних сесій, виконкомів в електронну базу ПТ Комплекс «Віче», зміна поточних атрибутів доповідачів.

– Актуалізація у електронній базі ПТ Комплекс «Віче» ПІБ посадовців, запрошених осіб, назви посад, завантаження фото.

– Підготовка зали до сесії, до виконкому: різні схеми розташування пультів.

– Ведення сесій, виконкомів, нарад, зустрічей: 2 виконкоми, 1 сесія, розширена апаратна нарада,робоча зустріч представників громад Донецької та Луганської області., підсумкові наради галузей містобудування, архітектури та земельних відносин, підсумкова нарада галузі ЖКГ, спільне засідання колегії управління сім’ї, молоді та спорту Житомирської обласної державної адміністрації і обласної координаційної ради з питань національно-патріотичного виховання, робочий візит народного депутата Борис Івановича Тарасюка.

– Створення заставок для візуалізації назви або теми нарад, зустрічей, засідань.

– Архівування та збереження голосувань, звукових доріжок виконкомів, сесій.

– Архівування електронної бази реєстрації документів та програмних модулів,що використовуються у відділі загальної роботи, з питань контролю та прийому громадян.

– Перекодування всіх рішень сесій у пдф-формат для подальшого зберігання та створення гіперпосилань для швидкого пошуку потрібного рішення.

– Підготовка та оформлення супутніх документів (акти, рахунки) до договору на мобільний Інтернет для виїзних прийомів.

– Підготовка та оформлення супутніх документів (акти, рахунки) до договору – контракту користування мобільним зв’язком лайфселл.

– Переоформлення договору на доступ до мережі Інтернет в зв’язку зі змінами у структурі (підключення додаткових точок, відключення точок після реорганізації).

– Актуалізація бази контактів службового планшету.

– Реєстрація програмного продукту Аваст Про Антивірус для отримання кода активації.

– Встановлення платного ПЗ Аваст Про Антитвірус на три робочих комп’ютера відділу бухгалтерського обліку.

– Внесення зміни до схеми розташування керівників апарату виконкому та самостійних відділів, управлінь, департаменту на розширеній нараді після реорганізації та зміни підпорядкувань.

– Консультування та надання допомоги за дорученням начальника відділу кадрів та архівної роботи Колесник Ж.О. кандидатам на посади щодо користування ЕЦП, реєстрації ЕЦП в базі НАЗК для подання декларації, консультування щодо подання декларації.

– Допомога в отримання ЕЦП через Приват24.

– Допомога в отриманні доходів з бази фіскальної служби через електронний кабінет.

– Допомога в проходженні процедури заміни ЕЦП в базі реєстру декларацій НАЗК.

 

Чат-бот Гаряча лінія