Робочі зустрічі та наради заступника міського голови Оксани Василівни Гвозденко впродовж тижня (14 – 19 серпня 2017 року)

21 Серпня 2017, 19:07

Протягом тижня заступник міського голови О.В. Гвозденко провела ряд робочих зустрічей та нарад, а також взяла участь у заходах відповідно до тижневого плану виконавчих органів міської ради. До того ж, продовжувала виконувати обов’язки заступника міського голови Л.В. Шутової, яка з 7 серпня перебуває у щорічній основній відпустці.

Тож, у понеділок, 14 серпня, Оксана Василівна взяла участь у оперативній нараді з заступником міського голови, заступником міського голови-начальником фінансового управління міської ради, т.в.о. начальника відділу кадрів, т.в.о. начальника відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради, а також – у апаратній нараді з керівниками виконавчих органів міської ради, начальником Новоград-Волинського управління Державної казначейської служби України Житомирської області. Під час нарад, які проходили під керівництвом міського голови В.Л. Весельського, обговорювались актуальні питання щодо життєзабезпечення міста протягом поточного тижня та підведення підсумків роботи за минулий тиждень. По завершенню міським головою було надано ряд рекомендацій та доручень.

Затим, Оксана Гвозденко взяла участь у покладанні квітів до пам’ятних знаків загиблих учасників антитерористичної операції та панахиді за загиблими воїнами в боях під Степанівкою.

Цього ж дня, Оксана Василівна провела нараду щодо відкриття сьомої стели на Меморіалі загиблим учасникам АТО.

А також, під головуванням заступника міського голови О.В. Гвозденко у конференц-залі Будинку рад відбулося засідання комісії з питань топоніміки та охорони культурної спадщини. Після чого, відбулося засідання міської Молодіжної громадської ради.

У вівторок, 15 серпня, заступник міського голови провела нараду щодо вивчення можливостей відкриття на базі басейну промислово-економічного технікуму груп занять плаванням для міських дітей.

Цього ж дня, Оксана Василівна взяла участь у робочій зустрічі міського голови з генеральним директором ізраїльської компанії «Agudat Nashchotrim Group» Романом Ратнером. За підсумками робочої зустрічі, очільник міста дав доручення відповідним управлінням та відділам міської ради провести інвентаризацію елементів освітлення у закладах освіти, охорони здоров’я та на вулицях міста, а також визначити технічне завдання для виконання необхідних робіт з метою реалізації даного інвестиційного проекту в перспективі.

У середу, 16 серпня, Оксана Гвозденко провела нараду щодо організації проведення міської акції з донорства крові.

Цього ж дня О.В. Гвозденко погодила план заходів на 23-24 серпня.

У другій половині дня заступник міського голови провела нараду щодо аналізу освоєння коштів управлінням у справах, сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту міської ради, а також відділом з питань охорони здоров’я міської ради, виділених на капітальні видатки.

У четвер, 17 серпня, заступник міського голови провела засідання комісії з питань захисту прав дитини. А також оглянула готовність приміщень дитячо-юнацької спортивної школи до навчально-тренувального процесу.

Крім того, цього дня заступник міського голови провела особистий прийом громадян по питанням згідно з розподілом обов’язків.

У п’ятницю, 18 серпня, під головуванням заступника міського голови Гвозденко О.В. було оглянуто навчальні заклади міста на предмет їх готовності до нового навчального року. За результатами перевірки комісією складено акти готовності закладів освіти міста до 2017-2018 навчального року, а детальний аналіз з висновками та рекомендаціями за напрямками огляду навчальних закладів буде розглянуто на розширеній колегії управління освіти і науки міської ради 22 серпня 2017 року.

У суботу, 19 серпня, О.В. Гвозденко провела робочу нараду щодо організації та проведення дитячого фестивалю.

Крім того, опрацьовувала вхідну, вихідну кореспонденцію та документацію, а також опрацьовувала та візувала проекти рішень міської ради, її виконавчого комітету та розпорядження міського голови.

Відділ інформації та зв’язків

з громадськістю міської ради

 

Чат-бот Гаряча лінія