У Новограді-Волинському підсумували результати роботи міської влади за І півріччя 2016 року

5 Серпня 2016, 3:22

3 серпня 2016 року у конференц-залі Будинку рад відбулася прес-конференція за участі міського голови, першого заступника, заступників міського голови, керуючого справами виконавчого комітету міської ради та начальників самостійних управлінь і відділів міської ради щодо підведення підсумків роботи за І півріччя 2016 року.

З вступним словом про здобутки та напрацювання за 6 місяців поточного року звернувся міський голова Весельський Віктор Леонідович. Основними аргументами його виступу були конкретні цифри, що засвідчують активну діяльність міської влади. Зокрема, до бюджету міста за І півріччя 2016 року надійшло коштів у сумі 214 472,0 тис. грн.. або 106,4% до уточненого плану міської ради. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 59 225,2 тис. грн. або на 38,1%. До загального фонду міського бюджету надійшло 207 739,3 тис. грн. або 106,6% до уточненого плану міської ради. Проти відповідного періоду минулого року надходження збільшились на 57 983,3 тис. грн. або на 38,7%. Власних доходів отримано у сумі 83 468,7 тис. грн., що більше уточненого плану міської ради на 13 696,4 тис. грн. або на 19,6%. В порівнянні з відповідним періодом минулого року власні доходи зросли на 27 391,4 тис. грн. або на 48,9%. Протягом І півріччя 2016 року надійшло всіх видів субвенцій у сумі 123 820,2 тис. грн. або 99,4% до уточненого плану міської ради. В порівнянні з відповідним періодом 2015 року обсяг субвенцій збільшився на 32 172,5 тис. грн. або на 35,1%. До спеціального фонду міського бюджету надійшло 6 732,7 тис. грн., з них 6 232,5 тис. грн. або 92,5% становлять власні надходження бюджетних установ. До бюджету розвитку отримано 459,0 тис. грн., з яких 313,0 тис. грн. – кошти субвенції з обласного бюджету. Станом на 1 липня 2016 року видаткова частина загального фонду міського бюджету профінансована у сумі 196 967,6 тис. грн. Видатки загального фонду склали 186 368,9 тис. грн., що більше аналогічного показника минулого року на 61 360,7 тис. грн. Виконання планових показників становить 98,7%. У видатках міського бюджету найбільшими за обсягами є видатки на соціальну сферу. 176 576,4 тис. грн.. або 94,7% спрямовано на захищені та першочергові видатки.

Перший заступник міського голови Колотов Сергій Юрійович проаналізував соціально-економічні показники розвитку міста за І півріччя 2016 року. Проінформував присутніх про розвиток будівництва та земельних відносин в місті. Зокрема зазначив, що проводиться робота по залученню інвесторів в житлове будівництво: введено в експлуатацію чотирьохповерховий житловий будинок на вул. Гоголя, 15, на стадії завершення: чотирьохповерховий з мансардним поверхом житловий будинок на вул. Тимошенка, 2, чотирьохповерховий житловий будинок на вул. Гетьмана Сагайдачного, 26-А, будується чотирьохповерховий багатоквартирний житловий будинок з мансардним поверхом на вулиці Івана Франка, 29-А. Планується будівництво дев’ятиповерхового з мансардним поверхом житлового будинку на вулиці Пушкіна,45 та десятиповерхового житлового будинку на вулиці Івана Мамайчука, 11. Проводиться інвентаризація земельних ділянок по місту. Підготовлено 2 житлових масиви для інвентаризації: „Олександрівський” та „Дружба”. По масиву «Олександрівський» визначено – орієнтовно 90 земельних ділянок, які плануються надаватись в подальшому учасникам АТО. Учасникам АТО виділено 137 земельних ділянок для будівництва і обслуговування житлових будинків та 56 земельних ділянок для будівництва індивідуальних гаражів. 
Сергій Колотов повідомив присутніх, що відповідно до рішення міської ради затверджено перелік категорій осіб, які мають право на 50% знижку вартості проїзду у 2016 році на міських автобусних маршрутах загального користування у вівторок, четвер, суботу.

Заступник міського голови Гвозденко Оксана Василівна проінформувала про напрацювання у сферах освіти і науки, культури, сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту, молодіжної політики за звітний період. У рамках виконання передвиборчої програми міського голови, в галузі освіти і науки введено в штатні розписи ДНЗ 3,5 посад дієтсестер, затверджено Програму часткового відшкодування витрат на перевезення учнів 1-11 класів загальноосвітніх закладів на 2016-2018 роки, з міського бюджету виділено кошти на забезпечення безкоштовним харчуванням дітей 1-4 класів ЗНЗ міста, дітей, батьки яких були учасниками АТО та дітей, які є внутрішньо переміщеними особами зі східних регіонів України, затверджено Програму розвитку освіти міста Новограда-Волинського на 2016-2020 роки. Станом на 1.07.16 р. в повному обсязі виплачено відпускні, матеріальну допомогу на оздоровлення педагогічним працівникам та вперше обслуговуючому персоналу закладів згідно з графіком відпусток. За рахунок коштів загального фонду з міського бюджету на оздоровлення дітей в пришкільних таборах використано 188 тис. 200 грн. (оздоровлено 1042 дитини). За 6 місяців поточного року придбано предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю на 825 тис. грн., що на 450,6 тис. грн. більше в порівнянні з минулим роком; придбано продуктів харчування на 3 млн. 935 тис. 800 грн., що на 1 млн. 620 тис. 300 грн. більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року, за рахунок збільшення виконання натуральних норм харчування до 100% та збільшення вартості харчування. Розпочато ремонтні роботи великих харчоблоків ДНЗ №16 та СШ №4.

Із 1 вересня для кращих учнів будуть запроваджені стипендії міського голови, а також – доплати тим учителям, які підготують переможців предметних олімпіад.

Що ж до галузі культури, то значно покращилось фінансування галузі, в т.ч. збільшено суму видатків на загальноміські заходи (в 3,5 рази). Камерний хор та ансамбль «Цвіте терен» школи мистецтв взяли участь у записі програми «Фольк-музік» на УТ-1. У бібліотеки міста придбано літературу та інвентар. Виготовлені експозиційні вітрини у краєзнавчий музей міста та придбані експонати. В музей родини Косачів придбано газонокосарку. В міський Палац культури імені Лесі Українки придбано звукопідсилюючу апаратуру, стаціонарне освітлення сцени, комп’ютер, вогнегасники. Для школи мистецтв міста придбано музичні інструменти та комп’ютери. Також комп’ютери придбано для централізованої бухгалтерії. Освоєно: 58,8 тис. грн. на капітальний ремонт приміщення школи мистецтв по вул. Соборності, 47; 25,7 тис. грн. – міського Палацу культури імені Лесі Українки; 91,4 тис. грн. – пам’ятників на території міста; 76,3 тис. грн. – військового кладовища по вул. Чехова,7.

Впродовж першого півріччя 2016 року значні здобутки спостерігаються й у діяльності управління у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту міської ради. Зокрема, рішеннями міської ради від 07.04.16 р. за рахунок коштів, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) виділено кошти на капітальний ремонт вентиляції та облаштування прилеглої території до спортивного залу за адресою вул.Соборності,7; капітальний ремонт спортивного залу важкої атлетики за адресою вул. Пушкіна,44-А; виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху Молодіжного центру за адресою вул. Шевченка, 5/1; придбання газонокосарки та контейнерів для сміття для міського центру фізичного здоров’я населення „Спорт для всіх“ управління у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту міської ради; придбання теплового лічильника для обліку теплової енергії в приміщення спортивного залу важкої атлетики по вулиці Пушкіна, 44А.

Рішенням міської ради від 21.07.16 р. за рахунок коштів, що передаються із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) виділено кошти на придбання звукопідсилюючої апаратури для озвучення молодіжних та спортивно-масових заходів, що проводяться управлінням та підпорядкованими установами; придбання ноутбуку та 2-х телефонних апаратів.

Протягом І півріччя 2016 р. видано 49 посвідчень батькам багатодітної сім’ї та 115 посвідчень дітям з багатодітних сімей. За звітний період надійшло 143 заяви від багатодітних сімей, всі звернення позитивно вирішені.

Рішенням міської ради від 07.04.2016 р. прийнято Програму відпочинку та оздоровлення дітей м. Новограда-Волинського. З міського бюджету виділено на відпочинок і оздоровлення дітей пільгових категорій 338,2 тис. грн., що на 205,4 тис. грн. більше ніж у 2015 р. Оздоровлено 55 дітей пільгових категорій в закладах оздоровчого типу Житомирської області та всеукраїнського рівня.

Спортсмени міста приймали участь в рейтингових обласних, Всеукраїнських, міжнародних змаганнях, турнірах та матчевих зустрічах. В місті 23.03.2016 р. створено футбольний клуб «Звягель», на підтримку якого з місцевого бюджету виділено кошти в сумі 150 тис. грн.

Проведено певні кадрові зміни щодо діяльності управління. Виплачено заборгованість по відрядженнях в сумі 73 тис. 825 грн., заборгованість по теплопостачанню Молодіжного центру в сумі 55 тис. 596 грн. Проведено інвентаризацію матеріальних цінностей управління у справах сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту міської ради та підвідомчих установ: Молодіжного центру, дитячо-юнацької спортивної школи, міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».

Про роботу у основних напрямках діяльності житлово-комунального господарства, енергозбереження, комунальної власності учасників прес-конференції проінформував заступник міського голови Шалухін Віктор Андрійович, який працює на посаді з 25 липня 2016 року.

У місті функціонує 37 ОСББ (з яких 16 самостійних), а це 203 будинки загальною площею – 562233,12 м². До обслуговування КП ,,Новоград-Волинськжитлосервіс” входить 67 будинків загальною площею – 34100м². На самостійному обслуговуванні знаходиться 50 будинків. 

Крім того, із 23 котелень, які функціонують у місті: 20 – на газовому опаленні, 3 – на твердому; 168 будинків з централізованим опаленням, яких у 67 – встановлено лічильники, у 73 – лічильники не встановлено, у 28 – неможливо встановити лічильники.

У місті 220 км. мереж водопостачання, 90 км. каналізації, 20 км. мережі з азбестових труб.

Загальна протяжність доріг міста 182,727 км., з твердим покриттям – 76 км., з м’яким покриттям – 100 км. 

Загальна протяжність електромереж – 167 км.; світильників – 3961; ДРЛ – 711; світлодіодних світильників – 2752; лампових світильників – 498; автомобільних світлофорів – 82; пішохідних світлофорів – 77.

У багатоповерхових будинках 80 ліфтів: 46 ліфтам більше як 25 років; 29 ліфтів потребують проведення кап. ремонту; 17 – потребують модернізації. Вартість обслуговування – 0,33 коп./м².

Розпочато роботи у напрямку спорудження другої черги полігону твердих побутових відходів, на перші виділено 300 тис. грн. Продовжуватимуться роботи з ремонту тротуарів у дворах багатоповерхової забудови та по вулиці Лесі Українки. На капітальний ремонт доріг цього річ витрачено близько 5 млн. грн., на поточний – 4 млн. грн.

Керуючий справами виконавчого комітету міської ради Ружицький Дмитро Аркадійович проаналізував роботу відділів, які знаходяться у його підпорядкуванні.

Так, за перше півріччя 2016 року відділом організації прийому громадян було реалізовано 27 особистих прийомів громадян міським головою Віктором Весельським та секретарем міської ради Оленою Пономаренко, 14 з яких були виїзними. Загальна кількість звернень під час особистих прийомів міського голови склала 464 звернення, 29 з яких були повторними. Під час особистих прийомів громадян до першого заступника міського голови Колотова С.Ю. звернулося 53 особи, до секретаря міської ради Пономаренко О.А. – 18 осіб, до заступника міського голови Шутової Л.В. – 31 особа, до заступника міського голови Гвозденко О.В. – 10 осіб, до заступника міського голови Бондаренко Ю.О. – 7 осіб. Відповідно до затвердженого графіку прийому громадян було забезпечено та організовано особисті прийоми керівникам самостійних відділів та управлінь. Загальна кількість усних звернень, що надійшли під час особистого прийому громадян керівниками самостійних відділів та управлінь склала 56 звернень. Окрім організації особиcтих прийомів громадян відділом організації прийому громадян було прийнято та опрацьовано 3115 письмових звернень. Переважна більшість звернень громадян стосувалися соціального захисту населення, охорони здоров’я та земельних відносин. Численними є звернення відносно житлово-комунального господарства та благоустрою міста. Кожне звернення що надійшло до відділу було уважно розглянуто, та опрацьовано й цілком забезпечено законне право громадян на звернення. Про що свідчать і дані інформаційно-аналітичної довідки про звернення громадян, що надійшли на адресу обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення у І півріччі 2016 року та за даними надходження звернень громадян з районів і міст за І півріччя 2016 року, враховуючи критерії, встановлені Адміністрацією Президента України та Урядом України за якими визначено рейтингову оцінку роботи місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян де м. Новоград-Волинський посіло перше місце.

Протягом звітного періоду організаційним відділом міської ради підготовлено 6 пленарних засідань сесій міської ради, 2 з яких проходили з використанням програмно-технологічного комплексу «Віче», 10 засідань погоджувальної ради, 30 засідань постійних комісій міської ради. За цей період міською радою прийнято 109 рішень.

Посадовими особами відділу підготовлено: 21 проект рішення міської ради, 2 проекти рішень виконавчого комітету міської ради, 9 розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції відділу. 

Виготовлено 23 посвідчення помічникам-консультантам депутатів міської ради.

Згідно затвердженого секретарем міської ради Пономаренко О.А. плану навчання депутатів на 2016 рік організовано та проведено 3 навчання з питань ознайомлення із законодавством України, зокрема «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про запобігання корупції», щодо реалізації державної політики у сфері соціального захисту громадян.

У І півріччі 2016 року відділом загальної роботи та з питань контролю міської ради організовано та проведено 10 засідань виконавчого комітету міської ради, зареєстровано 126 рішень виконкому та 169 розпоряджень міського голови з основних питань. За звітний період на адресу міської ради надійшло 3773 службових документів, які опрацьовані працівниками відділу. У лютому цього року у структуру відділу, який складався з 1 посадової особи – начальника відділу, рішенням міської ради введено 2 посади головних спеціаліста.

Що ж до роботи Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП), то відповідно до тимчасового переліку адміністративних послуг, що надаються державними органами та органами місцевого самоврядування, у ЦНАПі надається 105 таких послуг. Станом на 1 серпня 2016 року до ЦНАПУ надійшло понад 20 тис. звернень громадян міста, надано 8250 адміністративних послуг. Найбільш популярні послуги – послуги з паспортних питань (реєстрація/зняття з реєстрації, видача/заміна паспортів) – 40%, послуги Держгеокадастру (витяги з ДЗК, оцінка землі, тощо) – 30%, послуги реєстраційного характеру (реєстрація нерухомості та бізнесу) – 20%.

Відділ державної реєстрації міської ради створено у березні 2016 року. За період створення відділу по всіх напрямках роботи надано близько 6 тис. реєстраційних послуг населенню, надходження до місцевого бюджету склали 88 тис. грн.

Після докладної інформації про підсумки роботи за І півріччя 2016 року та про діяльність міської ради, журналісти отримали відповіді на запитання, які цікавлять їх читачів.

Коли будуть внесені зміни до статутів ОСББ, щоб люди мали реальне право переобрати керівника ОСББ, а не оплачувати призначених попередньою міською владою?

У відповідності до змін до Закону України про ОСББ до 01.07.2016 року об’єднання повинні привести діючи статути у відповідність до типового статуту затвердженого Мінюстом України. Зазначені зміни внесли більшість ОСББ за виключенням ОСББ „Колорит“, ОСББ „Перспектива“, ОСББ „МЖК „Комфорт“. Внесення змін до статутів надає право проводити загальні збори без наявності кворуму, але з послідуючим проведенням письмового опитування. Це дає можливість прийняття законного рішення у тому числі і по переобранню голови правління, членів правління та інші. Ні попередня влада, а ні теперішня, не призначала керівників ОСББ. Вони обиралися виключно на загальних зборах, про що кожне ОСББ має підтвердження у вигляді протоколів. У відповідності до змін до Закону України про ОСББ від 01.07.2016 об’єднання повинні привести свої статути у відповідність до діючого типового статуту. Згідно нових статутів всі питання вирішують загальні збори мешканців. Ті, хто були на них присутні, приймають участь в опитуванні з різних питань, роздають бланки опитування своїм сусідам, і в результаті опитування в правових та юридичних межах приймають певне рішення. В тому числі, про зміну керуючого чи голови правління. Що стосується призначення владою голів ОСББ чи керуючих, то влада їх не призначає. Усі керівники вибрані загальними зборами мешканців.

Чи буде розроблена програма заміни ліфтів за рахунок міського бюджету? Які її терміни?
Остання сесія міської ради прийняла зміни до міської Програми підтримки ОСББ, у якій передбачила проведення капітальних ремонтів ліфтів на умовах співфінансування (95% – міський бюджет, 5% – співвласники будинку). За відсутністю державної програми заміни ліфтів міська рада не має можливості вирішити цю проблему самотужки (вартість заміни одного ліфта складає понад 500,0 тис. грн.).

Чи можливо впорядкувати стихійний продаж сільськогосподарської продукції дрібних виробників? (громада вважає за доцільне створити молочний ринок на місці колишньої олійні з безкоштовною сучасною вбиральнею та обов’язковим примусовим забезпеченням молочарів придбаними на заводі новими пластиковими пляшками).

За словами начальника відділу підприємницької діяльності міської ради Олени Данилюк, сьогодні продавці сільгосппродукції торгують своїм товаром на перехресті вулиць Наталії Оржевської та Войкова. На даний час територія колишньої олійні міській раді не належить. ЇЇ власник підприємство «Колодянський бекон», яке на сьогодні є банкрутом. Перший заступник міського голови Сергій Колотов додав, що в свою чергу міська влада за свої кошти вчасно знесла аварійні будівлі, що знаходились на території олійні з метою розміщення там продовольчого ринку. На жаль, в подальшому в суді такі дії міської ради були визнані незаконними. Територія із залишками будівель і надалі знаходиться у власності підприємства-банкрута. Після завершення ліквідаційної процедури, в разі передачі її у власність міської ради, там буде забезпечено усі умови для створення або ринку з продажу продовольчих товарів, або невеличкого торгового центру.

Цікавить доля міського пляжу. Зважаючи на спекотне літо його щодня відвідують сотні місцевих жителів. Сьогодні він знаходиться м’яко кажучи у незадовільному стані. Які шляхи вирішення його долі бачить міська влада?
Заступник міського голови Віктор Шалухін зазначив, що управлінням ЖКГ,Е та КВ міської ради спільно з іншими комунальними підприємствами міста проведено роботи щодо впорядкування міського пляжу і доведення його до відповідності санітарним вимогам. Було завезено пісок, відремонтовані та пофарбовані лавки та роздягальні, встановлені та огороджені буйки, викошено траву. Але санітарні служби заборонили користуватися пляжем скоріше всього через те, що вода в річці Случ не відповідає санітарним нормам. Навіть табличку з застереженнями встановлювали неодноразово. Але її … вкрали. Очільник міста в свою чергу наголосив на тому, що після будівництва дамби в районі пивзаводу, коли вода в річці підніметься на 2 метри, буде облаштовано центральний пляж за усіма стандартами, щоб міські жителі мали де відпочивати.

Читачі газети «Час плюс» обурені роботою бару «От заката до рассвета». Заклад працює до 6 ранку. Його відвідувачі регулярно доставляють незручності мешканцям навколишніх будинків, порушуючи тишу вночі. Чи можливо якщо не закрити заклад, то хоча б обмежити час його роботи? 

Міський голова Віктор Весельський розповів, що він сам, проживаючи в центрі міста, є свідком «бурхливого» відпочинку молоді, що розважається в нічних закладах. «Ми проведемо засідання виконкому або сесії у вечірній або нічний час. Якщо так можуть працювати лікарі, далекобійники, то зможуть і депутати. Зненацька відвідаємо розважальні заклади і відразу на місці приймемо рішення. Попереджаю, вони будуть радикальні і безапеляційні», – наголосив Віктор Весельський.

На запитання стосовно можливого введення міської радою мораторію на підвищення тарифів на комунальні послуги очільник міста зазначив, що за час його каденції відбулося зниження тарифу на централізоване водопостачання та водовідведення для комунального підприємства міської ради «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» з 23,11 грн. до 19,34 грн. Та наголосив, що для вирішення даного питання буде направлено звернення до законодавців вищих рівнів.

 

Відділ інформації та зв’язків
з громадськістю міської рад

 

Чат-бот Гаряча лінія