Звіт заступника міського голови Ірини Гудзь за 2021 рік

26 Листопада 2021, 9:41

Основним завданням вбачаю всебічний розвиток Новоград-Волинської міської територіальної громади з використанням досвіду кращих національних та міжнародних інституцій.

Відповідно до посадових обов’язків координую і контролюю питання соціального захисту населення, економічного розвитку та інвестиційної діяльності, надання адміністративних послуг та міжнародну співпрацю.

Робота у звітному періоді спрямовувалася на забезпечення збалансованого економічного та соціального розвитку громади, створення  сприятливих умов для залучення інвестиційних ресурсів, поліпшення добробуту та соціального захисту населення у непростий час, пов’язаний зі світовою пандемією.

До виконання обов’язків  ставлюся сумлінно та відповідально. Відкрита для людей.

У плідній співпраці з депутатським корпусом, бізнесом, науковими інституціями, громадськими організаціями, управліннями та відділами міської ради, підпорядкованими структурними підрозділами вдалось досягнути певних позитивних результатів.

ІННОВАЦІЇ

В часи пандемії, пов’язаної з COVID-19 було організовано ряд он-лайн зустрічей для налагодження співпраці з міжнародними інституціями. Під головуванням міського голови проведено презентацію нашої громади, напрацьовано план дій по реалізації заходів спільних проєктів.

Вперше організовано та проведено зустріч з керівництвом Офісу Ради Європи в Україні. Рада Європи є міжнародною організацією 47 держав-членів у європейському просторі – працює в тісному партнерстві з Європейським Союзом, і співпрацює з Організацією Об’єднаних Націй, Організацією з безпеки і співробітництва в Європі, а також з багатьма країнами-партнерами по всьому світу.

Ініційовано та проведено зустрічі з керівниками проектів Програми розвитку ООН в Україні. ПРООН керується Цілями сталого розвитку та Конвенціями ООН, до яких приєдналася Україна.

Відбулася важлива зустріч наживо за участю міського голови з керівництвом національного представництва офісу проектів Українсько-Німецького міжнародного співробітництва GIZ у місті Києві.

Відбулися інституційні зустрічі з представниками Посольства Швеції в Україні та Посольства Латвії в Україні.

З метою залучення наукового потенціалу та фахової думки високоосвіченої молоді до формування стратегічного розвитку громади, аналізу її конкурентної спроможності, популяризації, розробки інвестиційного паспорту громади налагоджено співпрацю з кращими національними університетами України:

– Національний університет «Києво-Могилянська академія»;

– Придніпровська державна академія будівництва та архітектури;

– Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова.

У співпраці з Києво-Могилянською академією у Новоград-Волинській міській територіальній громаді проведено відкритий Могилянський Хакатон за участю депутатів міської ради, представників виконавчого комітету та бізнесу. Зазначена інновація дозволила навчити учасників розробляти інвестиційні проекти у відповідності до Цілей сталого розвитку з урахуванням економічних, екологічних та соціальних факторів.

СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК ГРОМАДИ

Сучасний світ розвивається надзвичайно швидко й динамічно. Аби ми були цікавими й впізнаваними маємо вивчати найновіші та найефективніші практики, залучати молодь та фахових експертів для покращення нашої громади. Було ініційовано проведення Першого муніципального Хакатону за участю команд вищих навчальних закладів, до складу яких увійшли національні та міжнародні експерти, професори, викладачі, аспіранти та студенти. В рамках Першого муніципального Хакатону було напрацьовано алгоритми розвитку Новоград-Волинської міської територіальної громади Інноваційну екосистему сталого розвитку громади.

За перший рік роботи на посаді було проведено значну роботу аби спільно з громадськістю визначити та напрацювати основні стратегічні напрямки розвитку, які є найбільш необхідними для громадян Новоград-Волинської міської територіальної громади. 

Основою ефективної громади є застосування партнерського методу стратегічного розвитку, який вбачає врахування та обговорення проблемних питань з різними цільовими категоріями.

Розробку Стратегії розвитку Новоград-Волинської міської територіальної громади координує  Комітет з моніторингу реалізації та розробки Стратегії розвитку громади.

Кожен із стратегічних напрямків стане наступним кроком у стратегічному плануванні із визначенням стратегічних цілей та завдань, на основі яких будуть розроблятися галузеві програми розвитку громади.

Вагомим результатом стратегічного розвитку громади є знакова подія – оновлення та затвердження Статуту Новоград-Волинської міської територіальної громади. Це вагомий крок до створення механізму прямого впливу громади на прийняття рішень, крок до ефективного міського самоврядування з чітким урахуванням потреб громадян. Статут міської територіальної громади розроблено за експертної підтримки проєкту Ради Європи «Зміцнення громадської участі у демократичному процесі прийняття рішень в Україні».

ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ГРОМАДИ

Однією із основних сфер економіки, що забезпечує зайнятість та наповнення бюджету громади є промислове виробництво.

Налагоджено співпрацю з Радою Директорів промислових підприємств. У партнерстві ми здійснюємо стратегічне моделювання економічного розвитку.

Справжньою окрасою економічного потенціалу Новоград-Волинської громади є сучасні промислові підприємства. Завдяки залученню інноваційних  технологій ведення бізнесу підприємствам вдалося збільшити обсяги виробництва більш як на 30%.

Продукція наших підприємств користується попитом не лише в Україні, а й Європі, Канаді, США. Високотехнологічні процеси підприємств дозволяють залучити сучасних науковців для розповсюдження досвіду та використання у дуальній освіті.

Спільно з промисловими підприємствами працюємо над створенням фонду інвестиційного розвитку. Головною метою є напрацювання та просування нових технологічних рішень, пошук ідей для розвитку бізнесу під власним брендом, розробка та впровадження проектів розвитку територіальної громади.

Активно працювали з радою підприємців аби разом винайти можливість збереження бізнесу в умовах пандемії. Торгівля, ресторанний бізнес та сфера побуту опинилася у вкрай важкій ситуації. Карантинні обмеження змусили підприємців змінювати спосіб та режим роботи, види діяльності, у деяких випадках звільняти працівників, виходити на  акції протесту. Спільно з представниками Держпродспоживслужби та поліцією ми намагалися проводити активну роз’яснювальну роботу, попереджувати, а не карати, аби допомогти пережити локдаун.

Для залучення фахових експертів, розробки програмних продуктів, вивчення кращих практики ми перемогли в конкурсі та отримали приймати участь у реалізації заходів проекту спільно з Миргородською міською радою. Проект «Стале партнерство задля підвищення стійкості підприємців до наслідків пандемії COVID-19» впроваджується за фінансової підтримки українсько-німецького міжнародного співробітництва GIZ по програмі «EU4Business: конкурентноспроможність та інтернаціоналізація малого та середнього підприємництва». В рамках реалізації даного проекту проведено опитування задля розробки міської цільової  програми розвитку малого та середнього бізнесу в громаді та підвищення його конкурентоздатності. Важливо мати об’єктивну оцінку підприємницького клімату, врахувати основні проблеми аби врахувати у визначенні пріоритетних завдань та шляхів розвитку підприємництва.

Організовано триденний інституційний візит для представників бізнесу до Миргородської територіальної громади. Під час візиту делегація ознайомилася з кращими практиками, нормативними документами, обговорила можливі шляхи вирішення існуючих проблем. Також було презентовано власні компанії та налагоджено партнерські стосунки.

Працюємо над впорядкуванням точок виїзної та виносної торгівлі аби наше місто мало гарний естетичний вигляд та водночас було комфортним для мешканців та  підприємців.

Підготовлено та затверджено Новоград-Волинським виконавчим комітетом рішення «Про запровадження системи управління безпечністю харчових продуктів в Новоград-Волинській міській територіальній громаді», яким зобов’язано операторів ринку харчових продуктів Новоград-Волинської міської територіальної громади розробити та запровадити ефективну систему управління безпечністю харчових продуктів.

Рекомендовано суб’єктам господарювання укладати угоди з операторами ринку, якими запроваджено постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР); учасникам публічних закупівель надавати акт, складений територіальними органами Держпродспоживслужби за формою, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України; замовникам публічних закупівель при розробці тендерної документації передбачити в її складі вимогу про наявність акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за формою, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України.

В результаті адміністративно-територіальної реформи до діючого бізнесу додалося 12 суб’єктів господарювання агропромислового сектору. Бізнес спеціалізується на вирощуванні зернових, бобових та насіння олійних культур і розведенні великої рогатої худоби та бджіл. Аграрний бізнес потребує особливої уваги, адже надає робочі місця переважно для сільського населення.

Значна увага приділяється міській транспортній інфраструктурі. У громаді функціонує 11 автобусних маршрутів. Наразі працюємо над розробкою нового маршруту в межах громади.

Під час карантинних заходів, пов’язаних з пандемією COVID-19, було організовано спецрейси з перевезення працівників закладів та установ незалежно від форми власності, які забезпечують охорону здоров’я, освіту, продовольче забезпечення, урядування та надання найважливіших державних послуг, енергозабезпечення, водозабезпечення, зв’язок та комунікації, фінансові та банківські послуги, функціонування інфраструктури транспортного забезпечення, сфери оборони, правопорядку та цивільного захисту, об’єктів критичної інфраструктури, які мають безперервний промисловий цикл. Також тимчасово було скориговано графіки  руху пасажирського транспорту.

Розпочато роботу із запровадження єдиної міської системи управління та супутникового моніторингу пасажирського транспорту загального користування з використанням GPS-обладнання.

Триває співпраця з центром зайнятості. З початку року за направленням міського центру зайнятості професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації проходили 50 безробітних громадян міської територіальної громади. Здобували нові навички та підвищували кваліфікацію безробітні у центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості та на виробництвах шляхом стажування на робочому місці.

БЮДЖЕТ УЧАСТІ

У звітному періоді було активізовано роботу для ініціювання подачі проектів бюджету участі. З метою якомога ширшого долучення мешканців територіальної громади проводилася активна інформаційно-роз’яснювальна робота. Для підготовки написання проектних заявок проведено два тренінги для молоді та активних мешканців громади із залученням висококваліфікованих експертів.

У 2021 року подано 18 проєктів. До процесу було залучено усі населені пункти громади. Три проєкти було ініційовано мешканцями Наталівського, Великомолодьківського та Майстрівського старостинських округів. У поточному році додатково введено п’ять відкритих пунктів у селах, аби усі охочі взяли участь у голосуванні.

Цьогоріч більше трьох тисяч голосів було отримано для визначення переможців. Приємно відзначити, що одним з чотирьох проектів, які було відібрано для фінансування у наступному році, став проект Наталівського старостинського округу.

ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ

У зв’язку з стрімким зростанням цін на енергоносії підвищується попит на сталі енергозберігаючі рішення. Енергоефективність та енергозбереження мають величезний потенціал, однак потребують певної технічної підтримки та відповідних досліджень.

Для визначення та впровадження найбільш ефективних та доцільних заходів з енергоефективності виникає потреба у залученні висококваліфікованих спеціалістів. Нам вдалося залучити в команду одного з кращих енергоменеджерів країни.

Налагодили співпрацю, підписали меморандум про партнерство з проєктом GIZ «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні».

Проект сприяє розвитку та розповсюдженню консультаційних послуг з муніципального енергетичного менеджменту, які оптимально адаптовані до потреб невеликих громад.

Проект допомагає виявити та наглядно продемонструвати потенціал економії енергії, підвищити поінформованість про підходи до її збереження серед усіх верств населення та визначити заходи з енергоефективності на основі співвідношення витрат та вигоди.

Експерти проекту надають всебічну підтримку  щодо розбудови системи енергоменеджменту в громаді, без якої неможливо досягти системності і далекоглядності у прийнятті управлінських рішень.

Рішенням сесії міської ради від 22.07.2021 № 219 затверджено Положення про систему енергоменеджменту, яким підтверджено незворотність курсу громади на підвищення стану енергоефективності.

Проведено навчання з відповідальними особами та з жовтня розпочато моніторинг споживання енергоресурсів  з використанням програми ІСЕ.

Розпочато обстеження закладів бюджетної сфери щодо визначення потенціалу енергоефективності, що ляже в основу відповідних управлінських рішень.

Громада отримала спеціальний набір обладнання для вимірювання енергоефективності, який складається з професійних інструментів для вимірювання технічних параметрів енергоефективності будівель та інструкції до кожного пристрою, включаючи короткий опис способу його використання.

Без системи енергоменеджменту неможливо буде отримати кошти з державного бюджету на впровадження заходів з енергоефективності.

Шукаємо можливості віднайти додаткове фінансування на енергоефективні проєкти від міжнародних фінансових організацій.

Розпочали співпрацю з Програмою НЕФКО (Північна екологічна фінансова корпорація) з енергоефективності та поводження з відходами.

Програмою передбачено одночасне впровадження проектів з енергоефективності та у секторі поводження з відходами. Вона має грантову складову до 1 млн. Євро (на поліпшення стану поводження з відходами) та пільговий кредит (на енергоефективність). Наразі напрацьовуємо можливі варіанти рішень щодо найбільш ефективного використання коштів.

Також розпочали співпрацю з Європейським Інвестиційним Банком, який спільно з Урядом планує впровадити довгострокову кредитну програму для фінансування комплексної енергоефективної санації громадських будівель у містах України. Тут ми приймаємо участь (разом із іншими 5 муніципалітетами) у процесі моделювання – його метою є протестувати заплановані процедури кредитної програми з позиції муніципалітетів, виявити труднощі, що можуть виникнути, та перевірити адекватність та відповідні вимоги щодо критеріїв відбору учасників програми.

Крім того, досить важливим є питання енергомодернізації житлового фонду.

У першу чергу, намагаємося залучити якомога більше ОСББ до участі у Програмі Фонду енергоефективності «Енергодім».

Новоград-Волинський  має два проекти у багатоквартирних будинках по цій програмі: по вул. Ушакова, 9 (роботи практично завершені) та Пушкіна,30 (зроблено І етап – енергомодернізацію системи опалення).

Маємо Програму підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків Новоград-Волинської міської  територіальної громади  до  2023 року, якою передбачено для ОСББ відшкодування з місцевого бюджету частини тіла кредиту та відсотків.

Діючий на території ЗОШ № 5 еколого – натуралістичний парк, який містить певні інсталяції з енергоефективності та енергозбереження дозволяє приймати участь у міжнародних конференціях аби підняти імідж нашої громади та в подальшому бути активним учасником у реалізації цікавих проектів.

ПАРТНЕРСТВО ЗАДЛЯ РОЗВИТКУ

Налагодили тісну співпрацю з громадськими організаціями. На постійній основі надається консультаційна допомога щодо участі громадських організацій у різноманітних проектах міжнародної технічної допомоги відповідного спрямування. У разі отримання перемоги поданих проектних пропозицій надаємо покрокову допомогу у впровадженні заходів проектів. У звітному періоді активно  та результативно працювали для підтримки  проектів  з ветеранами АТО/ООС, молодіжною радою, радою підприємців, Керівниками промислових підприємств.

З метою розвитку інституційної спроможності, пошуку додаткових інструментів розвитку підписали Меморандум про співпрацю з Офісом Ради Європи в Україні (14 травня 2021 року). Завдяки технічній допомозі експертів проекту «Зміцнення громадської участі у демократичному процесі прийняття рішень в Україні» розроблено новий Статут громади, який 24 серпня 2021 року затверджено на сесії міської ради.

Успішною є співпраця громади з Програмою розвитку ООН із відновлення та розбудови миру.

У поточному році  отримали допомогу на забезпечення соціального простору (офісна техніка та меблі) у розмірі 146 тисяч гривень. На підтримку плану громадської безпеки громада отримала сучасне водолазне обладнання для рятувальної станції вартістю 110 тисяч гривень.

Для соціальної реінтеграції учасників АТО, шляхом налагодження дієвої співпраці з молоддю, отримали генератор, спальні мішки та каремати вартістю 72 тисячі гривень. Для опанування методів сучасної фото та відеозйомки отримали якісні фокамеру та квадрокоптер вартістю 71 тисяча гривень.

Підписано меморандум про співпрацю з Національним Університетом «Києво-Могилянська Академія». Спільно з могилянцями розробляємо модель Інноваційної екосистеми сталого розвитку.

Екосистема сталого розвитку дозволить задовольнити запит місцевого бізнесу на створення додаткових точок зростання за рахунок ініціації нових продуктів чи сервісів та його інтеграції в перспективні бізнес-моделі у партнерстві з лідерами ринку. Також задовольнить запит молоді на отримання якісної освіти з інтеграцією в перспективні проекти провідних компаній; запит університетів на розвиток дослідницьких компетенцій через залучення дослідників та викладачів до вирішення науково-практичних завдань за запитом громади.

Модель відпрацьовується разом Міністерством розвитку громад та була презентована для країн Дунайського регіону. Дана ініціатива стала можливою після проведення першого муніципального Хакатону у Новограді-Волинському.

Під час Хакатону команди університетів ознайомилися з потенціалом нашої громади, в тому числі приєднаних сіл. Було запропоновано швидкі рішення розвитку громади (створення віртуального гіда, проведення етно-гастротурів, організація та проведення інтерактивних квестів, екскурсій з використанням QR-кодів, доповненої реальності, ігор), інноваційні рішення (створення інфраструктури для електротранспорту, місто у смартфоні) та стратегічні рішення (зелена трансформація міста, створення індустріально-наукового парку, організація та проведення муніципального інвестиційного форуму).

Спільно з проектом «U-LEAD з Європою» працюємо над розробкою проектів міжмуніципального партнерства у галузі медицини, житлово-комунального господарства, спорту.

Надзвичайно важливим компонентом є участь у навчальних програмах, які організовують проекти міжнародної технічної допомоги.

АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ

У звітному періоді робота центру надання адміністративних послуг була націлена на підвищення якості надання адміністративних послуг мешканцям громади. 2021 рік поставив ряд викликів для працівників ЦНАП, зокрема значно зросла кількість послуг, станом на 01 листопада 2021 року їх 222.

Нововведенням стало можливість заповнення адміністратором електронного формуляру заяви. Наразі кожен відвідувач має можливість оцінити якість надання послуг та роботу адміністратора ЦНАП за допомогою персональних QR-кодів. В даний час започатковано системний підхід для моніторингу якості роботи працівників ЦНАП – таємний відвідувач. Аналіз отриманих відгуків надає можливість покращувати роботу ЦНАП та вживати необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування. 

За 10 місяців поточного року до ЦНАП звернулось більше 46 тис. суб’єктів звернень, надано 40345 адміністративних послуг (адміністраторами, державними реєстраторами та спеціалістами відділу ведення реєстру територіальної громади  надано   34 248 послуг,  територіальним органам виконавчої влади – 6097 послуг).

Надано близько 3,5 тисяч усних консультацій як по телефону так і особисто на прийомах.

Для вдосконалення якості надання адміністративних послуг адміністратори ЦНАП  пройшли навчання у Мінцифрі.

Для вдосконалення роботи ЦНАП було залучено експертів Програми розвитку ООН, які надали якісні інформаційні матеріали стосовно нововведень, провели опитування суб’єктів звернень аби проаналізувати наскільки зрозумілими й доступними є нові сервіси для громадян у невеликих громадах.

Проводиться робота для вивчення найбільш запитуваних послуг серед сільського населення аби покращити якість і доступність нашим сільським мешканцям.

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

Кожен мешканець має відчути поважне ставлення до себе.

За 10 місяців поточного року  на обліку в управлінні соціального захисту перебуває 5,3 тис. отримувачів різних видів державних соціальних допомог. За зазначений період призначено різних видів державних соціальних допомог на суму 76 млн. 427,1 тис. грн.

Згідно даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги станом на звітну дата на обліку перебуває 12 915 осіб. Пільгами на житлово-комунальні послуги користується 4 436 громадян  пільгових категорій, яким відповідно до чинного законодавства  за звітний період фактично нараховано пільг на загальну суму 39 млн. 114 тис. грн. в тому числі у грошовій формі на суму 16 млн. 462 тис. грн.

Протягом 10 місяців звернулося 130 громадян пільгових категорій за компенсацією на придбання твердого палива та скрапленого газу на загальну суму 273,4 тис.  грн.

Оздоровлено 64 особи з інвалідністю та 50 постраждалих учасників Революції Гідності та учасників АТО/ООС. Проведено психологічну реабілітацію 51 учасника АТО/ООС.  Оздоровлено 7 дітей з ДЦП.

Грошову компенсацію за належні для отримання жилі приміщення отримали 3 особи з інвалідністю II групи внаслідок війни (АТО/ООС) в сумі 3 394,4 тис. грн., та 1 особа з інвалідністю II групи внаслідок війни з числа учасників бойових дій на території інших держав в сумі 734,4 тис. грн.

На обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 1013 громадян, які мають статус потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС.

Згідно Закону України „Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” профінансовано потерпілим громадянам за 10 місяців 2021 року кошти в сумі 1 882,5 тис. грн.

Для отримання санаторно–курортної путівки в 2020 році звернулося 76 осіб віднесених до категорії 1  та 7  дітей з інвалідністю яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, оздоровлено 56 громадян.

Суттєва підтримку осіб, які потребують соціального захисту в місті, здійснюється за рахунок коштів з місцевого бюджету. Таким чином за звітний період з міського бюджету виплачено разової грошової допомоги мешканцям міста 665 особам на загальну суму – 2 029,4 тис. грн.

Провідну роль у наданні якісних соціальних послуг громадянам міста, які не здатні до самообслуговування та потребують сторонньої допомоги,  соціальної адаптації, матеріальної допомоги займає територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Новоград-Волинської міської ради.

За звітний період було надано соціальні послуги для 1455 осіб похилого віку та людей з обмеженими фізичними можливостями. 

Безпосередньо відділенням соціальної допомоги вдома охоплено 644 потребуючих, з них 51 особа – жителі сіл: 48 соціальних робітників  надають послуги за місцем проживання 570 осіб похилого віку в місті та 7 соціальних робітників – 51 жителю села. Середнє навантаження на соціального робітника складає 12,3 особи при нормі 10 у міський місцевості, у сільській  – 8,5  осіб, при нормі 6.

Соціальними робітниками даного відділенням здійснено більше 67 649 відвідувань підопічних, надано понад 202 938 послуг з догляду вдома.

Відділенням денного перебування надано більше 5 тисяч послуг соціальної адаптації для 405 громадян, а саме: профілактичного масажу, лікувальної фізкультури, прокату технічних засобів реабілітації; відвідуванням занять в Університеті ІІІ віку на факультетах “Іноземної мови”, “Інформаційних технологій”, “Здоров’я” та “Основ медичних знань”, працетерапії, хорового співу.

Послугами відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги скористалися 406 осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах та потребують, згідно акту обстеження матеріально-побутових умов, забезпечення продуктами харчування, вживаним одягом та твердим паливом, а також мають потребу в отриманні соціально-побутової послуги.

За звітний період було видано 1163 продуктових наборів на суму 63,00 тис. грн.

Робітником з комплексного обслуговування й ремонту будинків надано соціально-побутову послугу 155 особам.

На постійній основі  діє благодійна акція “Кошик доброти”, метою якої є збір продуктів харчування для потребуючих верств населення та людей, що опинилися в складних життєвих обставинах.

Установа співпрацює з благодійним фондом “Хлібний дім” (щоденно гаряче харчування в кафе “Полісся” отримують 19 малозабезпечених пенсіонерів, що знаходяться на обслуговуванні територіального центру).

В період проведення заходів по ліквідації наслідків пандемії короновірусної інфекції COVID-19 в місті  волонтерами Червоного Хреста проводилась профілактична інформаційна робота серед населення.

Функціонує кімната медико-соціальної допомоги. Видано в безкоштовне користування 29 інвалідніх пристроїв – ходунків, 4 інвалідні коляски, надана допомога гуманітарною допомогою – засобами догляду за лежачими хворими (памперси, одноразові пелюшки для лежачих хворих) для 12 осіб. Надавалась допомога речами б/у (одяг, взуття) для 19 малозабезпечених громадян.

В рамках допомоги  лікувальним закладам області  під час пандемії COVID-19 через ТЧХУ від Чеського Уряду в лютому 2021 року отримана допомога у вигляді медичного обладнання для КНП Новоград-Волинське МР ТМО – Монітор життєво-важливих показників, система відсмоктування медична, ларингоскоп на суму 211,5 тис. грн.

В вересні 2021 р. Новоград-Волинською міськрайонною організацією Товариства Червоного Хреста України, за сприянням місцевої влади, відбулася видача продуктових наборів за програмою “Спалах коронавірусу 2019”, для людей поважного віку 65+. 

ВИСНОВОК

Впевнена, що разом, використовуючи кращі національні та міжнародні практики, у тісній співпраці з національними університетами, прислухаючись і поважаючи думку кожного ми обов’язково досягнемо сталого розвитку нашої славної Новоград-Волинської міської територіальної громади.

 

Ірина Гудзь, заступник міського голови

 

Чат-бот Гаряча лінія