Управління соціального захисту населення

Начальник управління
Хрущ Лілія Василівна

ЄДРПОУ

03192773

 

Контакти

Адреса:

11708, м. Звягель, вул. Шевченка,20

Телефон:
068-423-81-01098-218-47-05

E-mail:
03192773@mail.gov.ua

facebook profile

 

Графік роботи:

Понеділок–Четвер з 8:00 до 17:15
П’ятниця з 8:00 до 16:00
Обідня перерва з 12:00 до 13:00

 

Управління є самостійним виконавчим органом міської ради, який підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади також підконтрольний Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

Управління у своїй діяльності керується Конституцією України і Законами України, зокрема, “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про службу в органах місцевого самоврядування“, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України та інших органів виконавчої влади, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами директора Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом Звягельської міської ради, Регламентом виконавчого комітету Звягельської міської ради та  Положенням.

 

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території Звягельської міської територіальної громади у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

2) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України;

3) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

4) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

5) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;

6) Забезпечення реалізації на території міської територіальної громади державної ветеранської політики щодо соціального захисту ветеранів та членів їх сімей;

7) Соціальна підтримка внутрішньо переміщених осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, які згідно з законодавством України мають право на державні виплати.

 

Начальник управління – Хрущ Лілія Василівна
Заступник начальника управління – Шатило Надія Юріївна

Головний спеціаліст з кадрової роботи – Панчук Ірина Валеріївна
Головний спеціаліст-юристконсульт – Левицька Анна Анатоліївна
Головний спеціаліст з комп’ютерної техніки – Давидов Олексій Євгенійович

Начальник відділу прийому громадян та прийняття рішень управління соціального захисту населення Мовчан Тоня Станіславівна
Заступник начальника відділу –  Лавринович Олена Анатоліївна

Головний спеціаліст – Сахнюк Оксана Вадимівна
Головний спеціаліст – Бурдейна Альвіна Василівна
Головний спеціаліст – Березовська Людмила Миколаївна

Головний спеціаліст – Радзивіл-Шанідзе Тетяна Аркадіївна
Головний спеціаліст – Лазарко Алла Миколаївна
Головний спеціаліст – Желтовська Людмила Михайлівна
Головний спеціаліст – Ведрук Руслан Геннадійович
Головний спеціаліст – Опанасюк Андрій Васильович

Головний спеціаліст – Захарченко Віра Петрівна

Головний спеціаліст з проведення верифікації державних виплат – Іскоростенська Катерина Іванівна
Провідний спеціаліст архіваріус – Сидоренко Наталія Андріївна

 

Начальник відділу по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління соціального захисту населенняБаранчук Сніжанна Олександрівна

Головний спеціаліст – Шевченко Наталія Сергіївна
Головний спеціаліст – Ничипорук Марина Іванівна

 

Начальник відділу обслуговування осіб з інвалідністю та інших категорій управління соціального захисту населенняПрокошин Олександр Володимирович
Головний спеціалістБоярський Віктор Миколайович

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населенняТригуб Таїса Анатоліївна
Головний спеціаліст – Янчевська Ольга Валентинівна
Головний спеціаліст – Матвійчук Олена Вікторівна

Головний спеціалістШпір Галина Йосипівна

 

Відділ прийому громадян та прийняття рішень управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Шевченка, 20. каб. 201, тел. 3-2222, 0684238101

Відділ по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Шевченка, 20. каб. 206, тел. 0982184705

Відділ обслуговування осіб з інвалідністю та інших категорій управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Шевченка, 20. каб. 205, тел. 3-2223

Відділ бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Шевченка, 20. каб. 204, тел. 3-2223

 

Біографічна довідка Керівника

Хрущ Лілія Василівна

 

Працює Начальником управління  соціального   захисту  населення
 Новоград-Волинської міської ради
Громадянство України з 1992 р.
Число, місяць і рік народження 24 листопада 1975 р.
Місце народження село  Дідовичі,   Новоград  –  Волинського   району,
Житомирської області
Освіта повна вища, Житомирський  державний  агроекологічний  університет
2006 р., облік і аудит
Науковий ступінь, вчене звання не має
Володіння мовами українська, російська вільно, французька із словником
Прийняття Присяги державного службовця 29 березня 2004 р.
Ранг державного службовця восьмий з 03 січня 2019 р.
Загальний стаж роботи 26 р.
Стаж державної служби 16 р.
Депутат ради так
Стягнення не має

 

Трудова діяльність

07.1993-02.2000 – бухгалтер Новоград-Волинського оптово-роздрібного плодоовочевого комбінату м. Новоград-Волинський
05.2000-02.2001 – бухгалтер Новоград-Волинського ПМКШБО, м. Новоград-Волинський
02.2002-05.2002 – бухгалтер СФГ «ДАЛЬ», м. Новоград-Волинський
05.2002-03.2004 – бухгалтер    ПП   «Борцовський   клуб   ім.  С.А.  Ситайло»,

м. Новоград-Волинський

03.2004-08.2005 – спеціаліст І категорії бухгалтер управління праці та соціального захисту населення  Новоград-Водинської  РДА,

м. Новоград-Волинський

08.2005-03.2006 – головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку управління праці та соціального захисту населення Новоград-Водинської РДА, м. Новоград-Волинський
03.2006-03.2008 –

 

 

 

 

головний спеціаліст-бухгалтер відділу з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності управління праці та соціального захисту населення Новоград-Водинської РДА, м. Новоград-Волинський
03.2008-06.2011 –

 

 

спеціаліст І категорії відділу бюджетних видатків управління праці та соціального захисту населення Новоград-Водинської РДА, м. Новоград-Волинський
06.2011-01.2016 –

 

 

 

заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення Новоград – Волинської міської ради, м. Новоград-Волинський
01.2016-12.2016 –

 

 

начальник управління праці та соціального                                        захисту населення Новоград – Волинської міської                                        ради, м. Новоград-Волинський
01.2017- 03.2021 –

 

 

директор департаменту праці та соціального захисту населення Новоград-Волинської міської ради, м. Новоград-Волинський
 04.2021- по д/ч  – начальник управління соціального захисту населення Новоград-Волинської міської ради, м. Новоград-Волинський

Положення

рішенням

Звягельської міської ради

від  12.02.2025 № 1421

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління соціального захисту населення

 Звягельської міської ради

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Управління соціального захисту населення Звягельської міської ради (далі – управління) є виконавчим органом Звягельської міської ради, є підзвітним та підконтрольним міській раді, яка його утворила, підпорядковується виконавчому комітету Звягельської міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, а в частині делегованих повноважень органів виконавчої влади також підконтрольне Департаменту соціального захисту населення

Повна назва – Управління соціального захисту населення Звягельської міської ради.

Скорочена назва управління -УСЗН Звягельської МР.

Юридична адреса Україна 11701, Житомирська обл., Звягельський  р-н, місто Звягель, вул. Шевченка,20 .

  • Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики (надалі Мінсоцполітики) України, інших міністерств, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями обласної та міської рад, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
  • Управління утримується за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади та інших коштів, що не суперечить чинному законодавству. Управління є головним розпорядником коштів, які передбачені в бюджеті міської територіальної громади та виконує функції головного розпорядника коштів згідно з Бюджетним кодексом України.

 

  1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ

 

Реалізація державної та місцевої політики у сфері соціального захисту населення, внутрішньо переміщених осіб, осіб з інвалідністю, малозабезпечених та багатодітних сімей, військовослужбовців, ветеранів війни та членів їх сімей, сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, Захисників та Захисниць України, а також сімей безвісти зниклих воїнів, саме:

  • Забезпечення соціального захисту громадян, які потребують допомоги з боку держави чи органів місцевого самоврядування та проживають на території Звягельської міської територіальної громади, організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;
  • організація та забезпечення  виконання встановлених законодавством державних та місцевих гарантій  соціального захисту громадян пільгових категорій, зокрема, осіб з інвалідністю, Захисників і Захисниць України, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сімей з дітьми, багатодітних сімей,  виконання програм і заходів у цій сфері;
  • розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;
  • реалізація державної політики у сфері забезпечення реабілітацією дітей з інвалідністю;
  • забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;
  • забезпечення реалізації державної політики щодо професійної реабілітації та соціальної адаптації ветеранів війни, членів сімей загиблих Захисників та Захисниць України;
  • забезпечення реалізації державної політики щодо забезпечення житлом деяких пільгових категорій громадян шляхом виплати компенсації за належні для отримання жилі приміщення;
  • реалізацію державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи та ветеранів війни;
  • забезпечення опрацювання рекомендацій за результатами проведеної Міністерством фінансів України верифікації державних виплат щодо проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності, усунення невідповідностей даних в автоматизованих інформаційних системах, реєстрах, базах даних, розпорядником яких є управління;
  • розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, які перебувають у складних життєвих обставинах; всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання/перебування;
  • забезпечення взаємодії з структурними підрозділами міської ради, центром надання адміністративних послуг, територіальним органом Пенсійного фонду України, а також  іншими установами та організаціями у вирішенні питань надання населенню соціальної підтримки;
  • проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, інформування населення з питань, що належать до компетенції Управління, через засоби масової інформації;
  • Організація надання соціальних послуг і проведення соціальної роботи на території громади шляхом визначення потреб населення, у т.ч. ветеранів і членів сімей ветеранів, у соціальних послугах, розвитку відповідних закладів, установ, служб, залучення недержавних надавачів соціальних послуг, проведення моніторингу надання й оцінки якості соціальних послуг відповідно до законодавства та контроль за дотриманням норм Закону України «Про соціальні послуги».
  • Координація роботи територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Звягельської міської ради, центру соціальних служб Звягельської міської ради ,центру комплексної реабілітаці дітей з інвалідністю Звягельської міської ради, комунального закладу «Ветеранський простір Звягеля».

 

  1. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ

 

Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

  • Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;
  • бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку територіальної громади; вносить пропозиції щодо проекту бюджету міської територіальної громади;
  • забезпечує ефективне та цільове використання бюджетних коштів; забезпечує правильну організацію первинного та поточного бухгалтерського обліку відповідно до законодавства про бухгалтерський облік та звітність;
  • бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови територіальної громади, проектів рішень виконавчого комітету та міської ради;
  • готує самостійно або разом  з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання голові територіальної громади;
  • забезпечує проведення  заходів  щодо запобігання корупції;
  • проводить розгляд заяв і звернень фізичних та юридичних осіб, надає аргументовані відповіді на них,  роз’яснює  заявникам  положення нормативно – правових актів з питань, що належать до компетенції Управління, надає індивідуальні консультації з питань реалізації соціальних гарантій;
  • забезпечує в межах своєї компетенції дотримання законодавства про інформацію, доступ до публічної інформації та персональних даних.;
  • виконує повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
  • організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
  • здійснює державний контроль за додержанням законодавства про соціальний захист та соціальне обслуговування населення;
  • забезпечує  реалізацію державної політики з питань бухгалтерського обліку та звітності;
  • організовує роботу щодо забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення допоміжними засобами реабілітації, реабілітаційними послугами, автотранспортом на пільгових умовах;
  • організовує роботу по встановленню статусу та видачі посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, Захисника чи Захисниці України,  проводить роботу по внесенню актуальної інформації про осіб, яким видано посвідчення, до Єдиного державного реєстру ветеранів війни;
  • забезпечує соціальну та професійну адаптацію осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України та постраждалих учасників Революції Гідності;
  • організовує роботу по виплаті компенсації за належні для отримання жилі приміщення особам відповідно до постанов  КМУ від 19 жовтня 2016 р. № 719, від 18 квітня 2018 р. № 280 , від 28 березня 2018 р. № 214;
  • організовує роботу, щодо санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, осіб, на яких поширюється дія закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», а також виплату грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям населення відповідно до законодавства;
  • організовує збір та подання пакету документів для надання адресних грошових  допомог громадянам за рахунок бюджету міської територіальної громади;
  • проводить виплату безповоротної фінансової допомоги членам добровольчих формувань Звягельської міської територіальної громади;
  • проводить прийом, призначення та виплату всіх видів державних допомог та компенсацій;
  • проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу в установленому законодавством порядку;
  • сприяє веденню персоніфікованого обліку одержувачів соціальної допомоги у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;
  • забезпечує функціонування комп’ютерної техніки та програмних засобів Управління, вирішує питання системної підтримки функціонування програмного забезпечення АСОПД/КОМТЕХ, програмного комплексу «Єдина інформаційна система соціальної сфери», програмного комплексу «Соціальна громада»;
  • складає місячні, квартальні, річні звіти згідно форм затверджених чинними законодавчими актами, підготовка оперативних інформаційних матеріалів;
  • формує електронні справи одержувачів соціальних виплат із застосуванням програмних комплексів «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», «Єдина інформаційна система соціальної сфери» ( ЄІССС);
  • сприяє громадянам в отриманні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог;
  • приймає заяви та необхідні документи  для взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, вносить інформацію до Єдиної інформаційної бази про внутрішньо переміщених осіб та призначає адресну допомогу внутрішньо-переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;
  • організовує здійснення відповідно до законодавства соціальної роботи в громаді, в тому числі виявлення осіб, сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, зокрема забезпечує, у випадку необхідності, влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку чи осіб з інвалідністю;
  • видає особам, які звертаються до управління соціального захисту населення повідомлення, довідки, виписки, інші документи передбачені законодавством;
  • вивчає та  аналізує потребу громади у соціальних  та  реабілітаційних послугах, щодо надавачів цих послуг залежно від потреб громади у відповідних послугах;
  • здійснює компенсаційних виплати за пільговий проїзд окремих пільгових  категорій громадян автомобільним та залізничним транспортом загального користування;
  • приймає необхідні документи та відомості для призначення житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу (з формуванням паперової та електронної з подальшою передачею до структурних підрозділів Пенсійного фонду України);
  • приймає розрахунки від комунальних установ та організацій на відшкодування витрат, пов’язаних  з наданням пільг на оплату житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, які проводяться з бюджету міської територіальної громади
  • проводить обстеження домогосподарств на підставі чого складаються акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання особи за формою затвердженою Міністерством соціальної політики;
  • здійснює перевірку  повноти та  достовірності інформації  про доходи і майновий стан осіб, які звертаються за призначенням усіх видів соціальних допомог; обстеження сімей з метою підтвердження факту спільного проживання осіб, проводить обстеження матеріально-побутових умов домогосподарств за формами затвердженими Міністерством соціальної політики України;
  • спільно з представниками закладу охорони здоров’я та надавачами соціальних послуг здійснює комплексне визначення ступеня індивідуальних потреб особи, яка потребує надання соціальних послуг за формою затвердженою Кабінетом Міністрів України;
  • вживає заходи щодо надання вразливим верствам населення громади соціальних допомог  та компенсацій (зокрема компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без провадження підприємницької діяльності на непрофесійній основі), що фінансуються за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади;
  • забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;
  • бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;
  • сприяє створенню недержавних служб та закладів, які надають соціальні послуги пенсіонерам, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;
  • подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я потребують догляду;
  • сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
  • здійснює роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
  • здійснює направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;
  • інформує осіб з інвалідністю про послуги державної служби зайнятості щодо підбору роботи, проведення професійної орієнтації з метою вибору виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
  • інформує відповідні органи, установи, заклади про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
  • бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
  • забезпечує впровадження національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;
  • забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
  • здійснює процедури закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів;
  • здійснює розподіл бюджетних асигнувань розпорядників нижчого рівня та одержувачів коштів;
  • проводить роботу по організації та веденню бухгалтерського обліку, складанню та поданню фінансової та бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством;
  • здійснює виконання регіональних та місцевих соціальних програм у частині, що стосується соціального захисту мешканців територіальної громади;
  • здійснює інші, передбачені законом, повноваження;

 

  1. ПРАВА

 

Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

  • одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
  • залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
  • вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи виконавчих органів міської ради у сфері соціального захисту населення;
  • користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
  • скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції управління.

 

  1. КЕРІВНИЦТВО ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

  • Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
  • Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. Начальник управління звільняється з посади міським головою згідно чинного законодавства.
  • На посаду начальника призначається особа, яка має повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, стаж роботи за фахом на державній службі, в органах місцевого самоврядування або на керівних посадах у інших сферах відповідно до вимог нормативно-правових актів.
  • Начальник управління підпорядкований, підконтрольний та підзвітний міській раді та міському голові. Начальник управління несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на управління.
  • Начальник управління:
    • здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
    • подає на затвердження міській раді положення про управління;
    • затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;
    • планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчих органів міської ради;
    • вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
    • звітує перед міським головою про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
    • може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
    • представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами міської ради, з департаментом праці, соціальної та сімейної політики обласної держадміністрації, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням міського голови;
    • видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
    • подає на затвердження міському голові штатний розпис управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
    • розпоряджається коштами у межах затвердженого заступником міського голови кошторису управління;
    • організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб управління;
    • подає міському голові пропозиції щодо переведення з посади на посаду у порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, посадових осіб місцевого самоврядування управління, присвоєння їм рангів посадових осіб місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
    • здійснює прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
    • проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
    • забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
    • здійснює інші повноваження, визначені законом.
  • Накази начальника управління, що суперечать Конституції України та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані міським головою.
  • Начальник управління має заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
  • Структура, чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління затверджуються міською радою.
  • Штатний розпис управління затверджує міський голова згідно розподілу обов’язків відповідно до затверджених міською радою структури та чисельності управління. Кошторис управління затверджує заступник міського голови згідно розподілу обов’язків за пропозиціями начальника управління.
  • Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, кутовий штамп, власні бланки. Управління має гербову печатку за №2, якою завіряє такі документи: списки одержувачів субсидій, повідомлення, довідки про одержання (неодержання) соціальних допомог, копії документів, що подаються для отримання соціальних допомог, протоколи і розпорядження про призначення соціальних допомог, реєстри на припинення виплати допомог, листи в банківські установи про не зарахування або повернення соціальних допомог.

 

 

 

Секретар міської ради                                                               Оксана ГВОЗДЕНКО

Чат-бот Гаряча лінія