Управління соціального захисту населення

Начальник управління
Хрущ Лілія Василівна

ЄДРПОУ

03192773

 

Контакти

Адреса:

11708, м. Звягель, вул. Шевченка,20

Телефон:
068-423-81-01098-218-47-05

E-mail:
03192773@mail.gov.ua

facebook profile

 

Графік роботи:

Понеділок–Четвер з 8:00 до 17:15
П’ятниця з 8:00 до 16:00
Обідня перерва з 12:00 до 13:00

 

Управління є самостійним виконавчим органом міської ради, який підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади також підконтрольний Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.

Управління у своїй діяльності керується Конституцією України і Законами України, зокрема, “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про службу в органах місцевого самоврядування“, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України та інших органів виконавчої влади, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами директора Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом Звягельської міської ради, Регламентом виконавчого комітету Звягельської міської ради та  Положенням.

 

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території Звягельської міської територіальної громади у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

2) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

3) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

4) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

5) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;

6) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

7) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці.

Начальник управління – Хрущ Лілія Василівна
Заступник начальника управління – Шатило Надія Юріївна

Головний спеціаліст з кадрової роботи – Панчук Ірина Валеріївна
Головний спеціаліст-юристконсульт – Правило Володимир Володимирович
Головний спеціаліст з контролю за дотримання пенсійного забезпечення – Богданчук Богдан Олександрович
Головний спеціаліст з комп’ютерної техніки – Давидов Олексій Євгенійович


Начальник відділу державних соціальних допомог управління соціального захисту населення – Мовчан Тоня Станіславівна
Заступник начальника відділу –  Лавринович Олена Анатоліївна

Головний спеціаліст – Сахнюк Оксана Вадимівна
Головний спеціаліст – Єкатеринчук  Ірина Анатоліївна
Головний спеціаліст – Пантус Вікторія Володимирівна

Головний спеціаліст – Радзивіл-Шанідзе Тетяна Аркадіївна
Головний спеціаліст – Лазарко Алла Миколаївна
Головний спеціаліст – Березовська Людмила Миколаївна
Головний спеціаліст – Желтовська Людмила Михайлівна
Головний спеціаліст з проведення верифікації державних виплат – Іскоростенська Катерина Іванівна
Головний спеціаліст з проведення верифікації державних виплат – Скринник Тетяна Василівна
Провідний спеціаліст – архіваріус – Сидоренко Наталія Андріївна


Т.в.о. начальника відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління соціального захисту населенняВалага Олексій Олександрович

Головний спеціаліст – Ведрук Руслан Геннадійович
Головний спеціаліст – Опанасюк Андрій Васильович


Начальник відділу по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління соціального захисту населення Баранчук Сніжанна Олександрівна

Головний спеціаліст – Шевченко Наталія Сергіївна
Головний спеціаліст – Ничипорук Марина Іванівна
Головний спеціаліст – Євграшкіна Анна Анатоліївна


Начальник відділу обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи управління соціального захисту населенняПрокошин Олександр Володимирович
Головний спеціалістСардак Галина Йосипівна
Головний спеціалістБоярський Віктор Миколайович


Начальник відділу бухгалтерського обліку управління соціального захисту населенняТригуб Таїса Анатоліївна
Головний спеціаліст – Янчевська Ольга Валентинівна
Головний спеціаліст – Матвійчук Олена Вікторівна

 

Відділ державних соціальних допомог управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Олександра Чернявського, 40. каб. 1, тел. 3-60-74

Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Олександра Чернявського, 40. каб. 10, тел. 3-62-25

Відділ по роботі з внутрішньо переміщеними особами управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Олександра Чернявського, 0. каб. 10, тел. 3-62-25, 0982184705

Відділ обслуговування осіб з інвалідністю, ветеранів війни, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Олександра Чернявського, 40. каб. 2, тел. 3-60-75

Відділ бухгалтерського обліку управління соціального захисту населення

м. Звягель, вул. Олександра Чернявського, 40. каб. 9, тел. 3-61-33

 

Біографічна довідка Керівника

Хрущ Лілія Василівна

 

Працює Начальником управління  соціального   захисту  населення
 Новоград-Волинської міської ради
Громадянство України з 1992 р.
Число, місяць і рік народження 24 листопада 1975 р.
Місце народження село  Дідовичі,   Новоград  –  Волинського   району,
Житомирської області
Освіта повна вища, Житомирський  державний  агроекологічний  університет
2006 р., облік і аудит
Науковий ступінь, вчене звання не має
Володіння мовами українська, російська вільно, французька із словником
Прийняття Присяги державного службовця 29 березня 2004 р.
Ранг державного службовця восьмий з 03 січня 2019 р.
Загальний стаж роботи 26 р.
Стаж державної служби 16 р.
Депутат ради так
Стягнення не має

 

Трудова діяльність

07.1993-02.2000 – бухгалтер Новоград-Волинського оптово-роздрібного плодоовочевого комбінату м. Новоград-Волинський
05.2000-02.2001 – бухгалтер Новоград-Волинського ПМКШБО, м. Новоград-Волинський
02.2002-05.2002 – бухгалтер СФГ «ДАЛЬ», м. Новоград-Волинський
05.2002-03.2004 – бухгалтер    ПП   «Борцовський   клуб   ім.  С.А.  Ситайло»,

м. Новоград-Волинський

03.2004-08.2005 – спеціаліст І категорії бухгалтер управління праці та соціального захисту населення  Новоград-Водинської  РДА,

м. Новоград-Волинський

08.2005-03.2006 – головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку управління праці та соціального захисту населення Новоград-Водинської РДА, м. Новоград-Волинський
03.2006-03.2008 –

 

 

 

 

головний спеціаліст-бухгалтер відділу з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності управління праці та соціального захисту населення Новоград-Водинської РДА, м. Новоград-Волинський
03.2008-06.2011 –

 

 

спеціаліст І категорії відділу бюджетних видатків управління праці та соціального захисту населення Новоград-Водинської РДА, м. Новоград-Волинський
06.2011-01.2016 –

 

 

 

заступник начальника управління – начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян управління праці та соціального захисту населення Новоград – Волинської міської ради, м. Новоград-Волинський
01.2016-12.2016 –

 

 

начальник управління праці та соціального                                        захисту населення Новоград – Волинської міської                                        ради, м. Новоград-Волинський
01.2017- 03.2021 –

 

 

директор департаменту праці та соціального захисту населення Новоград-Волинської міської ради, м. Новоград-Волинський
 04.2021- по д/ч  – начальник управління соціального захисту населення Новоград-Волинської міської ради, м. Новоград-Волинський

Положення

Додаток  18

                                                                                       до рішення міської ради

 від  22.12.2022    № 700

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління соціального захисту населення

 Звягельської міської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Управління соціального захисту населення Звягельської міської ради (далі-управління) утворюється міською радою і в межах Звягельської міської територіальної громади забезпечує виконання покладених на управління завдань.
  2. Управління є самостійним виконавчим органом міської ради, який підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу функціональних обов’язків, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади також підконтрольний Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації.
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України і Законами України, зокрема, “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про службу в органах місцевого самоврядування“, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України та інших органів виконавчої влади, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами директора Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Регламентом Звягельської міської ради, Регламентом виконавчого комітету Звягельської міської ради та цим Положенням.

 

ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

 

  1. Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики на території Звягельської міської територіальної громади у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

2) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

3) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг, у тому числі соціального супроводу сімей/осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів, установ та служб та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги;

4) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

5) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;

6) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

7) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці.

 

ІІІ. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ

 

  1. Управління відповідно до визначених повноважень виконує такі функції:

1) організовує виконання Конституції України і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) аналізує стан та тенденції соціального розвитку у межах міської територіальної громади та вживає заходів до усунення недоліків;

4) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міської територіальної громади;

5) вносить пропозиції щодо проекту бюджету міської територіальної громади;

6) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

7) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

8) розробляє проекти розпоряджень міського голови, проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету;

9) бере участь у розробленні проектів розпоряджень міського голови, проектів рішень міської ради та її виконавчого комітету, головними розробниками яких є інші виконавчі органи міської ради;

10) бере участь у підготовці звітів міського голови для їх розгляду на сесії міської ради;

11) готує самостійно або разом з іншими виконавчими органами інформаційні та аналітичні матеріали для подання міському голові;

12) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

13) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

14) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

15) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України, депутатів обласної ради та міської ради;

16) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;

17) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

18) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

19) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

20) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

21) забезпечує захист персональних даних;

22) готує та подає в установленому порядку аналітичні матеріали і статистичну звітність з питань, що належать до його компетенції;

23) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів;

24) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

25) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

– організовує в межах своєї компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу та пільгового проїзду окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;

– здійснює прийом документів для призначення та виплати:

а) державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях; грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»; відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;

б) допомоги на догляд (щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним); компенсації як фізичній особі, яка надає соціальні послуги; компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю 1 групи або особою, яка досягла 80 років; допомоги на поховання осіб з інвалідністю;

в) одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”; одноразової матеріальної допомоги особі, яка постраждала від торгівлі людьми; допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання; компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі; тимчасової державної  соціальної  допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату; допомоги на догляд одиноким особам, які досягли 80-річного віку та за висновком лікарсько-консультаційної комісії потребують постійного стороннього догляду;

г) житлових субсидій на житлово-комунальні послуги, тверде паливо та скраплений газ;

ґ) інших видів державних допомог відповідно до законодавства України.

– бере участь у роботі комісій, утворених при виконавчому комітеті міської ради з питань соціального захисту населення;

– сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомог, субсидій та надання пільг;

– формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державних соціальних допомог;

– проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;

– організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом „єдиного вікна”, також надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів місцевого самоврядування або єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості) та забезпечує розгляд заяв та прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;

– здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державних соціальних допомог та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;

– організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;

– здійснює виплату разової грошової допомоги за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади громадянам, які постійно проживають на території міської територіальної громади та перебувають у складних життєвих обставинах, учасникам антитерористичної операції, операції об’єднаних сил та членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, внутрішньо переміщеним особам та громадянам, які здійснили поховання померлих, що проживали на території міської територіальної громади, одноразової грошової допомоги для відшкодування фактичних витрат на виготовлення і встановлення пам’ятника на могилі Почесного громадянина міста;

26) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:

– організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;

– здійснює підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;

– подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

– організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг на житлово-комунальні послуги, проїзд, послуги зв’язку, інших пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб за соціальною ознакою, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;

– організовує надання за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади пільг на житлово-комунальні послуги особам з інвалідністю по зору, членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, пільг на житлово-комунальні послуги та компенсацію плати за найм житла Почесним громадянам міста, пільг за користування послугами лазні громадянам відповідно до затвердженого положення;

– аналізує стан виконання комплексних програм, здійснення заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством України пільг соціально незахищеним громадянам та подає міському голові пропозиції з цих питань;

– видає посвідчення особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, учасникам війни, ветеранам праці, особам з інвалідністю з дитинства І, ІІ та ІІІ груп, дітям з інвалідністю до 18 років, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;

організовує збір і подання документів для виплати:

– одноразової грошової допомоги постраждалим особам та внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;

– одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року;

27) у сфері соціального обслуговування, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг населенню:

– організовує роботу з визначення потреби міської територіальної громади у соціальних послугах, готує та подає пропозиції міському голові щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів та служб соціального захисту населення та здійснення соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями;

– забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;

– спрямовує та координує діяльність міського центру соціальних служб, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) міської ради, центру комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю міської ради та інших установ, закладів та служб в реалізації законодавства України;

– здійснює аналіз ефективності проведення у громаді соціальної роботи з сім’ями/особами, спрямованої на попередження потрапляння їх у складні життєві обставини, та прогнозування їх потреб у соціальній підтримці;

– подає пропозиції міському голові щодо створення спеціалізованих закладів та служб, які надають психологічні, реабілітаційні та інші соціальні послуги особам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків та шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їх самостійного життя;

– подає пропозиції міському голові під час формування проекту бюджету міської територіальної громади щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;

– забезпечує призначення та виплату компенсацій фізичним особам, які надають соціальні послуги;

– сприяє при потребі впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;

– забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їх якість та своєчасність надання відповідно до законодавства України;

– бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту населення;

– сприяє створенню недержавних служб та закладів, які надають соціальні послуги пенсіонерам, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, сім’ям/особам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, іншим соціально вразливим громадянам;

– сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам;

– у межах своєї компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

– сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

– подає в установленому порядку пропозиції щодо встановлення опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами з обмеженою дієздатністю, забезпечує реєстрацію помічників повнолітніх дієздатних осіб, які мають потребу в цьому;

– проводить моніторинг надання соціальних послуг, контролює роботу комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;

– сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

– вживає заходів до соціального захисту бездомних громадян;

– сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації працівників установ і закладів системи соціального захисту населення;

28) у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:

– здійснює облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

– здійснює роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

– координує роботу реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю рівня міської територіальної громади і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;

– здійснює направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

– організовує здійснення виплати грошових компенсацій, передбачених законодавством України;

– визначає потребу у забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у здійсненні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію департаменту праці, соціальної та сімейної політики обласної держадміністрації;

– подає пропозиції міському голові щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

– забезпечує направлення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до установ, які надають реабілітаційні послуги, відповідно до бюджетних програм;

– інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах, а також про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

– інформує міський центр зайнятості та відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;

– бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;

29) забезпечує ведення інформаційних систем та реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;

30) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;

31) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;

32) у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення:

– забезпечує співробітництво органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

– здійснює повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;

– здійснює моніторинг заборгованості з оплати праці на підприємствах, установах, організаціях міської територіальної громади, у фізичних осіб – підприємців;

– здійснює заходи з питань дотримання трудового законодавства в частині легалізації трудових відносин в міській територіальній громаді;

– бере участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці.

33) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

ІV. ПРАВА

  1. Управління для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи виконавчих органів міської ради у сфері соціального захисту населення;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції управління.

 

  1. КЕРІВНИЦТВО ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

  1. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
  2. Управління очолює начальник, який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. Начальник управління звільняється з посади міським головою згідно чинного законодавства.

На посаду начальника призначається особа, яка має  повну вищу освіту відповідного професійного спрямування, стаж роботи за фахом на державній службі, в органах місцевого самоврядування або на керівних посадах у інших сферах відповідно до вимог нормативно-правових актів.

Начальник управління підпорядкований, підконтрольний та підзвітний міській раді та міському голові. Начальник управління несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на управління.

  1. Начальник управління:

1) здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;

2) подає на затвердження міській раді положення про управління;

3) затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;

4) планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчих органів міської ради;

5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;

6) звітує перед міським головою про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;

7) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

8) представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими виконавчими органами міської ради, з департаментом праці, соціальної та сімейної політики обласної держадміністрації, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням міського голови;

9) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;

10) подає на затвердження міському голові штатний розпис управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

11) розпоряджається коштами у межах затвердженого заступником міського голови кошторису управління;

12) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб управління;

13) подає міському голові пропозиції щодо:

– переведення з посади на посаду у порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, посадових осіб місцевого самоврядування управління, присвоєння їм рангів посадових осіб місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

14) здійснює прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

15) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;

16) забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

17) здійснює інші повноваження, визначені законом.

  1. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані міським головою.
  2. Начальник управління має заступника, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.
  3. Структура, чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління затверджуються міською радою.
  4. Штатний розпис управління затверджує міський голова згідно розподілу обов’язків відповідно до затверджених міською радою структури та чисельності управління. Кошторис управління затверджує заступник міського голови згідно розподілу обов’язків за пропозиціями начальника управління.
  5. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, кутовий штамп, власні бланки. Управління має гербову печатку за №2, якою завіряє такі документи: списки одержувачів субсидій, повідомлення, довідки про одержання (неодержання) соціальних допомог, копії документів, що подаються для отримання соціальних допомог, протоколи і розпорядження про призначення соціальних допомог, реєстри на припинення виплати допомог, листи в банківські установи про незарахування або повернення соціальних допомог.

 

 

 

Секретар міської ради                                                                Оксана ГВОЗДЕНКО

Чат-бот Гаряча лінія